Quote from Guest on 16 June 2011, 10:42Jag undrar om det är någon här som springer med sina barn och som vill dela med sig av sin kunskap och erfarenhet?
Nu är det lite tidigt för oss ännu, sonen är snart 5 men jag vill gärna springa med honom i framtiden.
Han är en sånt aktivt barn som aldr
Jag undrar om det är någon här som springer med sina barn och som vill dela med sig av sin kunskap och erfarenhet?
Nu är det lite tidigt för oss ännu, sonen är snart 5 men jag vill gärna springa med honom i framtiden.
Han är en sånt aktivt barn som aldr
Quote from Lotta Lindström on 16 June 2011, 10:52http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=958374
Kanske kan vara nåt 🙂
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=958374
Kanske kan vara nåt 🙂
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 12:58"Nu är det lite tidigt för oss ännu, sonen är snart 5"
Inte alls tidigt! Men dedikera särskilda pass till honom på hans egna villkor.
"Nu är det lite tidigt för oss ännu, sonen är snart 5"
Inte alls tidigt! Men dedikera särskilda pass till honom på hans egna villkor.
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 13:15Håller med föregående talare. Egna pass till barnen, efteråt får man ta sin egen takt. Har varit ute ett par gånger i vår med mina två äldre barn (5,7) var för sig. Att Låta dem springa samtidigt skulle i dagsläget gå åt skogen då det blir för mycket tävl
Håller med föregående talare. Egna pass till barnen, efteråt får man ta sin egen takt. Har varit ute ett par gånger i vår med mina två äldre barn (5,7) var för sig. Att Låta dem springa samtidigt skulle i dagsläget gå åt skogen då det blir för mycket tävl
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 14:30Jag har också kört enstaka pass med mina tre (då 9, 6 och 3 år).
de båda äldsta sprang 2,5 km med enstaka gåvila och vattenstopp och minsting intervallade löpning-gång drygt 1 km.
Jag höll deras tempo och fortsatte sedan vidare på egen runda när jag lämna
Jag har också kört enstaka pass med mina tre (då 9, 6 och 3 år).
de båda äldsta sprang 2,5 km med enstaka gåvila och vattenstopp och minsting intervallade löpning-gång drygt 1 km.
Jag höll deras tempo och fortsatte sedan vidare på egen runda när jag lämna
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 15:14Hej!
Jag och min åttaåring har varit och orienterat(motionsorientering.se) några gånger vilket har varit väldigt kul! Löpning och problemlösning, på hans villkor naturligtvis. I Göteborg är det bara en gång kvar innan sommaren men jag vet att det finns p
Hej!
Jag och min åttaåring har varit och orienterat(motionsorientering.se) några gånger vilket har varit väldigt kul! Löpning och problemlösning, på hans villkor naturligtvis. I Göteborg är det bara en gång kvar innan sommaren men jag vet att det finns p
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 21:57Jag och mina flickor 3 år och 6 år är med på Skogskul med Alfta ÖSA OK.
Försökte åka med bara 6 åringen men det gick inte. Blev mycket förvånad vad en 3 åring klarar av, kanske inte så mycket kartläsning men springa det kan hon. Om träningen blir rolig oc
Jag och mina flickor 3 år och 6 år är med på Skogskul med Alfta ÖSA OK.
Försökte åka med bara 6 åringen men det gick inte. Blev mycket förvånad vad en 3 åring klarar av, kanske inte så mycket kartläsning men springa det kan hon. Om träningen blir rolig oc
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 22:09Jag tränar tillsammans med mina barn (6,12) och tränar även familjer och kör barnfys. Det går hur bra som helst! Det som är så fantastiskt roligt är ju att man kan göra det mer lekfullt med löplekar, intervaller och löpning i skogen över stock och sten (s
Jag tränar tillsammans med mina barn (6,12) och tränar även familjer och kör barnfys. Det går hur bra som helst! Det som är så fantastiskt roligt är ju att man kan göra det mer lekfullt med löplekar, intervaller och löpning i skogen över stock och sten (s