Quote from Guest on 6 June 2011, 12:18Jag har köpt en Camelbak Classic och ser nu att den inte är "klassad" för löpning, på Camelbak.com. Misstänker att det är för att det inte finns band runt midjan.
Någon som springer med en sådan?
Ska man ha en av modellerna med midjeband) Blir inte den
Jag har köpt en Camelbak Classic och ser nu att den inte är "klassad" för löpning, på Camelbak.com. Misstänker att det är för att det inte finns band runt midjan.
Någon som springer med en sådan?
Ska man ha en av modellerna med midjeband) Blir inte den
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 12:28Har haft en Classic och när jag sprang med den så tog jag ett elastiskt hänglse från en skidbyxa och band fast i axelremmar och runt midjan.
Har haft en Classic och när jag sprang med den så tog jag ett elastiskt hänglse från en skidbyxa och band fast i axelremmar och runt midjan.
Quote from Christer Berg on 6 June 2011, 12:48Blir det inte väldigt studsigt med 2-3 liter på ryggen och inget bälte?
Blir det inte väldigt studsigt med 2-3 liter på ryggen och inget bälte?
Quote from Camilla Höög on 6 June 2011, 13:01Jag springer med flera olika ryggsäckar och det är bara på en av dem som jag använder midjebältet och det är för att det sitter 2 fickor där och inte för att ryggsäcken ska sitta på plats.
Dra åt bröstremmen och axelremmarna så bör ryggsäcken sitta på pla
Jag springer med flera olika ryggsäckar och det är bara på en av dem som jag använder midjebältet och det är för att det sitter 2 fickor där och inte för att ryggsäcken ska sitta på plats.
Dra åt bröstremmen och axelremmarna så bör ryggsäcken sitta på pla
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 13:15Jag springer med en sån utan midjeband (bara band över bröstet) och det funkar helt okej, har inte reflekterat över problemet tidigare
Jag springer med en sån utan midjeband (bara band över bröstet) och det funkar helt okej, har inte reflekterat över problemet tidigare
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 13:50Tycker personligen att midjebandet ger mer okomfort än nytta vid aktivitet sålänge det inte är som min RAID rygga där midjeremmen liksom är en del av väskutrymmet. Riktigt bra bröstrem är klart viktigare.
Tycker personligen att midjebandet ger mer okomfort än nytta vid aktivitet sålänge det inte är som min RAID rygga där midjeremmen liksom är en del av väskutrymmet. Riktigt bra bröstrem är klart viktigare.
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 14:47Jag har tagit ut blåsan och använder den som transportör av kalsonger, strumpor, blånbok, mobil och nycklar... suveränt bra
Blåsan smakar piiiiiiiii....
Jag har tagit ut blåsan och använder den som transportör av kalsonger, strumpor, blånbok, mobil och nycklar... suveränt bra
Blåsan smakar piiiiiiiii....
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 15:56Tro fan att blåsan smakar piiii om du transporterar kalsonger i den, iRun.
Men jo, de små camelbakmodellerna funkar bra trots att de inte har nåt midebälte. Det är såpass lite volym att om de bara sitter bra runt axlarna funkar det ypperligt väl att spr
Tro fan att blåsan smakar piiii om du transporterar kalsonger i den, iRun.
Men jo, de små camelbakmodellerna funkar bra trots att de inte har nåt midebälte. Det är såpass lite volym att om de bara sitter bra runt axlarna funkar det ypperligt väl att spr
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 16:38Jag har tagit ut blåsan ur säcken och använder blåsan till att förvara kalsonger hemma på kammaren.
Kamelen är genomtänkt för alla.
Jag har tagit ut blåsan ur säcken och använder blåsan till att förvara kalsonger hemma på kammaren.
Kamelen är genomtänkt för alla.
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 08:05Jag har en Camelbak Fairfax som även den saknar midjerem men har aldrig saknat någon sådan. Den sitter som gjuten på ryggen.
Jag har en Camelbak Fairfax som även den saknar midjerem men har aldrig saknat någon sådan. Den sitter som gjuten på ryggen.