Quote from Guest on 27 May 2009, 15:18Jag sprang ett varv på 14km över Älvsborgsbron och Götaälvsbron, Göteborg, med start och mål uppe vid masthuggskyrkan. Jag är inte så van att springa på asfalt men jag försöker vänja mig. Min fundering är hur snabbt kroppen kan vänja sig. Jag har känninga
Jag sprang ett varv på 14km över Älvsborgsbron och Götaälvsbron, Göteborg, med start och mål uppe vid masthuggskyrkan. Jag är inte så van att springa på asfalt men jag försöker vänja mig. Min fundering är hur snabbt kroppen kan vänja sig. Jag har känninga
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 15:28Hej !
Jag springer uteslutande på asfalt så jag får aldrig känningar. Har du nyligen börjat med det så ska du nog varva med terrängrundor också. Kanske korta ner asfaltsrundan lite. Jag sprang samma runda som du härom veckan som lunchpass
och det är ju
Hej !
Jag springer uteslutande på asfalt så jag får aldrig känningar. Har du nyligen börjat med det så ska du nog varva med terrängrundor också. Kanske korta ner asfaltsrundan lite. Jag sprang samma runda som du härom veckan som lunchpass
och det är ju
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 15:32Har du aldrig haft känningar? Sliter det inte på kroppen? 🙂
Jag springer inte jätteregelbundet och försöker få till bättre underlag men det svårt då jag vill starta hemifrån, framför masthuggskyrkan.. Slottsskogen har ju lite men den är inte så stor.
H
Har du aldrig haft känningar? Sliter det inte på kroppen? 🙂
Jag springer inte jätteregelbundet och försöker få till bättre underlag men det svårt då jag vill starta hemifrån, framför masthuggskyrkan.. Slottsskogen har ju lite men den är inte så stor.
H
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 15:37Kanske jag hade känningar någon gång för längesen.... med succesiv vänjning så klarar man sig.... Såg du inte den Blå linjen på vägen när du sprang över bron, det är sträckningen på varvet 🙂
Ibland när min fantasi flödar som bäst så går mina lunchpass
Kanske jag hade känningar någon gång för längesen.... med succesiv vänjning så klarar man sig.... Såg du inte den Blå linjen på vägen när du sprang över bron, det är sträckningen på varvet 🙂
Ibland när min fantasi flödar som bäst så går mina lunchpass
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 15:39Jo då så mycket förstod jag, den blåa linjen alltså. Men funderade vart dem andra 7km gick 🙂
De blir mycket asfalt häromkring, men det är skönt att bara kunna sticka ut. Skönt också att få en riktig avslutning hela vägen upp till kyrkan..den var tung id
Jo då så mycket förstod jag, den blåa linjen alltså. Men funderade vart dem andra 7km gick 🙂
De blir mycket asfalt häromkring, men det är skönt att bara kunna sticka ut. Skönt också att få en riktig avslutning hela vägen upp till kyrkan..den var tung id
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 15:43http://www.goteborgsvarvet.se/NR/exeres/9440FF0B-8E73-4C85-8425-228205ADBCDE.htm
Hoppas länken till banan funkar. 🙂
http://www.goteborgsvarvet.se/NR/exeres/9440FF0B-8E73-4C85-8425-228205ADBCDE.htm
Hoppas länken till banan funkar. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 15:57Ja absolut, tack 🙂 Jag har nog sett rundan förut, då har jag ju tagit en rätt stor del av den iaf. Är de fler tunga backar?
Ja absolut, tack 🙂 Jag har nog sett rundan förut, då har jag ju tagit en rätt stor del av den iaf. Är de fler tunga backar?
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 16:10Säldammen o broarna... jag sprang inte i år, o förra året bröt jag så jag minns knappt var det är backigt mer... Det går ju lite uppför på avenyn.... inte så brant men ändå.... 🙂
Säldammen o broarna... jag sprang inte i år, o förra året bröt jag så jag minns knappt var det är backigt mer... Det går ju lite uppför på avenyn.... inte så brant men ändå.... 🙂