Quote from Guest on 23 August 2011, 07:44Jag är lite intresserad av att testa att pringa lite på bana. Jag undrar om det är OK att gå till närmaste bana (i mittfall Vallhamra IP) och springa lite? Alltså om det inte är någon match/tävling/träning där.
Är det OK att gå och sprinag på en olåst ba
Jag är lite intresserad av att testa att pringa lite på bana. Jag undrar om det är OK att gå till närmaste bana (i mittfall Vallhamra IP) och springa lite? Alltså om det inte är någon match/tävling/träning där.
Är det OK att gå och sprinag på en olåst ba
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 07:54Ja, självklart. På vissa banor behöver man betala en avgift, men alla sådana har haft lås och bom. Så spring du för alla hjärtans lust tills någon säger till dig. 🙂
Ja, självklart. På vissa banor behöver man betala en avgift, men alla sådana har haft lås och bom. Så spring du för alla hjärtans lust tills någon säger till dig. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 08:48Vallhamra är ju aldrig låst, jag har sprungit där några ggr. Värt att notera är att du måste ut på tredje banan för att varvet ska bli 400m, innerbanan är 370 eller ngt.
Vallhamra är ju aldrig låst, jag har sprungit där några ggr. Värt att notera är att du måste ut på tredje banan för att varvet ska bli 400m, innerbanan är 370 eller ngt.
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 13:52Har just börjat köra intervaller på bana. Jäklar vad man flyger fram 🙂
Har just börjat köra intervaller på bana. Jäklar vad man flyger fram 🙂
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 22:02Misstänker att det blir en helt annan löpning när man bara kan fokusera på löpningen och slipper ta hänsyn till underlag och andra med(mot)trafikanter :=)
Misstänker att det blir en helt annan löpning när man bara kan fokusera på löpningen och slipper ta hänsyn till underlag och andra med(mot)trafikanter :=)