Quote from Guest on 18 August 2010, 20:09jag löpte 305:an för nån vecka sedan....
i dag sprang jag ett spår på ca: 2,2 km x3 varv...fick totaltiden 36.49...
jag bara startade klockan som vanligt å sprang...
nästa gång jag springer skulle jag vilja se vad jag hade för tid för varje varv...+tot
jag löpte 305:an för nån vecka sedan....
i dag sprang jag ett spår på ca: 2,2 km x3 varv...fick totaltiden 36.49...
jag bara startade klockan som vanligt å sprang...
nästa gång jag springer skulle jag vilja se vad jag hade för tid för varje varv...+tot
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 20:19Tryck på lap vid varje varvning?
Tryck på lap vid varje varvning?
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 20:39tack..så dum jag känner mig... 🙂
tack..så dum jag känner mig... 🙂
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 20:42Training / Training options / Auto lap / By position
Sen väljer du när den ska ta varvtiderna. Jag har min inställd på Start and lap.
Som Peter säger funkar också om man kommer ihåg att trycka på Lap. 🙂
Training / Training options / Auto lap / By position
Sen väljer du när den ska ta varvtiderna. Jag har min inställd på Start and lap.
Som Peter säger funkar också om man kommer ihåg att trycka på Lap. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 20:54Roland, i Garmin Training Center eller liknande program kan du via kartbilden som kommer upp kolla mellantider i efterhand om du missat att trycka på lap.
Roland, i Garmin Training Center eller liknande program kan du via kartbilden som kommer upp kolla mellantider i efterhand om du missat att trycka på lap.
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 08:39Angående att trycka på lap så gäller det då att man inte är så trött att man glömmer vilken av knapparna man skall trycka på och trycker på start/stop istället (har hänt mig).
Start/stop kan man annars trycka på
* då tåget kommer och blockerar vägen
* då
Angående att trycka på lap så gäller det då att man inte är så trött att man glömmer vilken av knapparna man skall trycka på och trycker på start/stop istället (har hänt mig).
Start/stop kan man annars trycka på
* då tåget kommer och blockerar vägen
* då
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 09:25...eller så lägger man in autopaus så slipper man tänka på att starta och stoppa?
...eller så lägger man in autopaus så slipper man tänka på att starta och stoppa?
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 11:17Autopaus är kanon!
Autopaus är kanon!
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 11:19Det är nog bara Peter som tänker på att stoppa klockan när det springer aggressiva hundar mot honom. 😉
Det är nog bara Peter som tänker på att stoppa klockan när det springer aggressiva hundar mot honom. 😉
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 11:31Jag blev själv förvånad när det hände.
Jag sprang helt ensam i milspåret vid Össeby IP. Plötsligt hör jag en vilt skällande hund (Softwheated coated terrier) som visar klarat aggressiva tendenser komma rusande efter mig. Ingen person i närheten, ingen som
Jag blev själv förvånad när det hände.
Jag sprang helt ensam i milspåret vid Össeby IP. Plötsligt hör jag en vilt skällande hund (Softwheated coated terrier) som visar klarat aggressiva tendenser komma rusande efter mig. Ingen person i närheten, ingen som