Quote from Guest on 24 March 2011, 13:35Hej,
Inte urspårad Urspårad erövrar ett gäng spår på lördag 26 mars.
Fem stycken spårvagnslinjer 😀
(Roslagsbanan undantagen, den ger oss en erövring på egna ben senare 😉
Så här spårar vi:
09.15 Saltsjöbanan från Slussen till Igelboda 09.36 med t
Hej,
Inte urspårad Urspårad erövrar ett gäng spår på lördag 26 mars.
Fem stycken spårvagnslinjer 😀
(Roslagsbanan undantagen, den ger oss en erövring på egna ben senare 😉
Så här spårar vi:
09.15 Saltsjöbanan från Slussen till Igelboda 09.36 med t
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 13:45Bernt alltid kul och ny spännande äventyr 🙂
Ungefär hur långt blir det totalt?
Lite fundering hur detta ska gå ihop med Premiärmilen på söndag om jag vill satsa på bra tid...
Men jag tar nog på (H) och kommer med en sväng i alla fall, det är svårt at
Bernt alltid kul och ny spännande äventyr 🙂
Ungefär hur långt blir det totalt?
Lite fundering hur detta ska gå ihop med Premiärmilen på söndag om jag vill satsa på bra tid...
Men jag tar nog på (H) och kommer med en sväng i alla fall, det är svårt at
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 18:13Tror jag blir galen - varför ska allt kul hända när jag inte kan?
Får väl börja dra igång grejjer när det passar mig 🙂 Gäller bara att komma på lika roliga saker 😉
Tror jag blir galen - varför ska allt kul hända när jag inte kan?
Får väl börja dra igång grejjer när det passar mig 🙂 Gäller bara att komma på lika roliga saker 😉
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 19:47Repriser vid annat tillfälle Marie! 🙂
Repriser vid annat tillfälle Marie! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 20:04Åh vad kul!! Hur många blir vi? Och hur långt?
Åh vad kul!! Hur många blir vi? Och hur långt?
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 21:28Vet inte men hoppas det blir jättelång, det är dags för det nu. Kanske 8 mil?
Minst två tror jag att vi blir (t+)
Vet inte men hoppas det blir jättelång, det är dags för det nu. Kanske 8 mil?
Minst två tror jag att vi blir (t+)
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 21:28Som Ingela sa, det blir fler tillfällen. Jag och Ingela knåpade ihop just sträckan Slussen - Saltsjöbaden för nån vecka sen i syfte att locka med en runda senare i vår. 23 km skulle det bli med mysfika i Saltis och sen tåget hem från Igelboda.
Men Bernt v
Som Ingela sa, det blir fler tillfällen. Jag och Ingela knåpade ihop just sträckan Slussen - Saltsjöbaden för nån vecka sen i syfte att locka med en runda senare i vår. 23 km skulle det bli med mysfika i Saltis och sen tåget hem från Igelboda.
Men Bernt v
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 21:34Jag råkade ju säga för några veckor sedan att jag var intresserad av att springa Saltsjöbanan. Då var tanken att göra det lite senare i vår så att man kan sitta på Hotell Saltsjöbadens veranda och ta en fika. Så jag hoppas att vi hittar ett bra tillfälle
Jag råkade ju säga för några veckor sedan att jag var intresserad av att springa Saltsjöbanan. Då var tanken att göra det lite senare i vår så att man kan sitta på Hotell Saltsjöbadens veranda och ta en fika. Så jag hoppas att vi hittar ett bra tillfälle
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 21:58Ingela föreslog fika på Stationshuset i Saltis, helt nära hotellet
Ingela föreslog fika på Stationshuset i Saltis, helt nära hotellet
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 21:59Ja, det låter bra. Om det är det stället jag tänker på så sitter man där i lä mot husväggen och spjäker sig i vårsolen.
Ja, det låter bra. Om det är det stället jag tänker på så sitter man där i lä mot husväggen och spjäker sig i vårsolen.