Quote from Guest on 20 October 2011, 19:45Hej. Funderar på att ta skorna till jobbet då och då, har bara sprungit hem en gång, annars blir det mest cykel och buss.
Jag jobbar 4skift,
V1. EM - 14.00-22.15
V2. FM - 05:45-14.00
V3. N -22.15-05.45
V4. ledig + lör-sön 05:45-17:45Har ganska precis
Hej. Funderar på att ta skorna till jobbet då och då, har bara sprungit hem en gång, annars blir det mest cykel och buss.
Jag jobbar 4skift,
V1. EM - 14.00-22.15
V2. FM - 05:45-14.00
V3. N -22.15-05.45
V4. ledig + lör-sön 05:45-17:45
Har ganska precis
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 19:55Spontant vill jag säga - skippa "pendlarlöpningen" v 2 (det blir liksom inte bra med varken sömnen eller frukosten där hur man än vrider och vänder på det) och i samband med dina tolvtimmarsskift (tror det tar mer än det stärker att både träna så mycket o
Spontant vill jag säga - skippa "pendlarlöpningen" v 2 (det blir liksom inte bra med varken sömnen eller frukosten där hur man än vrider och vänder på det) och i samband med dina tolvtimmarsskift (tror det tar mer än det stärker att både träna så mycket o
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 20:15Lite min tanke oxå. helgerna känns ingen idé att knapp träna på, är för det mesta helt slut ändå på kvällen.
Jag funderar på att börja med ett pass i veckan, på fm veckorna kan jag öka antalet till två, tre st men bara springa hem. Nattveckorna är de som
Lite min tanke oxå. helgerna känns ingen idé att knapp träna på, är för det mesta helt slut ändå på kvällen.
Jag funderar på att börja med ett pass i veckan, på fm veckorna kan jag öka antalet till två, tre st men bara springa hem. Nattveckorna är de som
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 20:26Tar gärna emot tips om bra kläder vid långlöpning och låga temperaturer. Såg ett par "vinter-kompressionstights" på löplabbet, märket 2UX. Någon som provat och vet om de är bra?
Tar gärna emot tips om bra kläder vid långlöpning och låga temperaturer. Såg ett par "vinter-kompressionstights" på löplabbet, märket 2UX. Någon som provat och vet om de är bra?