Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSpringer du i Hammarby Sjöstad??
You need to log in to create posts and topics.

Jag letar joggingpartner som bor runt Hammarby Sjöstad!! Jag tycker det är mycket roligare att ha sällskap på mina träningsrundor och joggar/springer gärna i detta området eftersom jag bor i närheten! Jag springer oftast mellan 6-10 km men målet är att tr

Jag hakar gärna! Bor på Söder men brukar springa runt till din sida.

Har du testat Friskis jogg-cross annars? Riktigt bra pass och kul med sällskap och pepp. Gratis dessutom.

Har sett att Friskis har lite olika löptyp träningar, men har haft lite svårt att tajma in just de dagarna! Springer du mycket Maria? 🙂

Tränar inför sthlm marathon så ligger på allt mellan 7 och 25 km och varierar mellan intervaller, fartlekar, backar, tempo, långpass.. Är ute 3-5 pass i veckan. Du? Vore kul med sällskap lite då och då!

Ska springa Varvet så laddar inför det men har lite svårt att få in tillräckligt med löpteäning för jag har så galet mycket på jobbet och instruerar även på gym! Men behöver ju få in minst 3 rundor i veckan 😉 kanske kan ta en sväng ihop ngn helg?

Du är jättevälkommen till IF Linneas löpträning som utgår från Zinken tis och tors kl 18.30. ett glatt gäng mellan 20-60 år i olika tempon! Vi brukar spinaf mycket runt Årtsaviken, Tanto och runt Södermalm!

All uteträning på Friskis, Stockholm är gratis just nu(t+). Gemensam löpning 18.15 tisdag från Ringen och torsdag Kungsholmen. Cross 18.15 måndagar Kungsholmen samt onsdag Hornstull. Det finns flera olika grp vid varje tillfälle. Välkommen att testa på :-

Lina, hör av dig om andan faller på nån helg!