Quote from Guest on 20 June 2012, 22:48Tänkte göra lite PR för Elisabeth Karlsson som ska springa från Treriksröset till Ystad i höst för att samla in pengar till Barncancerfonden. Bra gjort tycker jag. 🙂
Hon tar också tacksamt emot sällskap efter vägen om det är någon som har lust att spri
Tänkte göra lite PR för Elisabeth Karlsson som ska springa från Treriksröset till Ystad i höst för att samla in pengar till Barncancerfonden. Bra gjort tycker jag. 🙂
Hon tar också tacksamt emot sällskap efter vägen om det är någon som har lust att spri
Quote from Elias Engqvist on 20 June 2012, 22:58Snabbkollade bloggen men hittade ingen karta hur hon tänkte springa!
Snabbkollade bloggen men hittade ingen karta hur hon tänkte springa!
Quote from Funbeat user on 21 June 2012, 07:29Christer, hon kommer att passera Dalarna via Orsa-Mora-Vansbro. Hon kommer norrifrån på E45:an och därefter byte till väg 26.
Vad jag vet följer hon sedan 26:an till Jönköping och springer därefter småvägar längs E4:an söderut.
Christer, hon kommer att passera Dalarna via Orsa-Mora-Vansbro. Hon kommer norrifrån på E45:an och därefter byte till väg 26.
Vad jag vet följer hon sedan 26:an till Jönköping och springer därefter småvägar längs E4:an söderut.
Quote from Funbeat user on 21 June 2012, 07:36Finns det något prel-schema så man vet när hon planerar att springa i skåne?
Finns det något prel-schema så man vet när hon planerar att springa i skåne?
Quote from Elias Engqvist on 21 June 2012, 08:43Hm, västerdalarna alltså, då blir det inget sällis av mig (eller vätskekontroll...) - synd.
Hm, västerdalarna alltså, då blir det inget sällis av mig (eller vätskekontroll...) - synd.
Quote from Funbeat user on 21 June 2012, 10:01Fågelvägen?
Fågelvägen?