Quote from Guest on 21 February 2010, 15:28Springtime, Helsingborg
Anmälan:
http://ifk.helsingborg.nu/friidrott/index.php?option=com_content&task=view&id=45&Itemid=39
Springtime, Helsingborg
Anmälan:
http://ifk.helsingborg.nu/friidrott/index.php?option=com_content&task=view&id=45&Itemid=39
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 15:38Sista anmälningdagen är den 18 april.
Jag började operation övertalning på sonen idag 🙂
Sista anmälningdagen är den 18 april.
Jag började operation övertalning på sonen idag 🙂
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 18:11Efter missat förra året så satsar jag på comeback i år. Hoppas bara det inte blir så varmt som det varit ett par år innan.
Efter missat förra året så satsar jag på comeback i år. Hoppas bara det inte blir så varmt som det varit ett par år innan.
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 18:27Jag satsar på detta som mitt allra första millopp. Det kommer att handla om att ta sig runt för min del. Det ska bli kul!
Jag satsar på detta som mitt allra första millopp. Det kommer att handla om att ta sig runt för min del. Det ska bli kul!
Quote from Bjarne Lewin on 21 February 2010, 18:51Jag ska också springa det
Det ska bli kul 🙂
Jag ska också springa det
Det ska bli kul 🙂
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 19:11Jag väntar till ett annat år!
(L)
Jag väntar till ett annat år!
(L)
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 19:18Göran H:
Vi kanske ska starta operation övertalning på dig med.;)
Göran H:
Vi kanske ska starta operation övertalning på dig med.;)
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 19:21Kul, Evely - så möts vi igen 🙂
Men Mr Hassel! Jag trodde vi hade en deal - vågar du inte anta utmaningen? (H)
Kul, Evely - så möts vi igen 🙂
Men Mr Hassel! Jag trodde vi hade en deal - vågar du inte anta utmaningen? (H)
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 19:22Bra Manne. Lite mer press! (t+)
Bra Manne. Lite mer press! (t+)
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 19:28Bra påminnelse. Ska börja övertalning av dotter som inte tränar men som tänkt sig att mönstra...
Bra påminnelse. Ska börja övertalning av dotter som inte tränar men som tänkt sig att mönstra...