Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 01:36Jag har faktiskt aldrig sprungit Springtime...*petar med foten, tittar ner & skäms lite granna*
Jag har faktiskt aldrig sprungit Springtime...*petar med foten, tittar ner & skäms lite granna*
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 08:32Fy skäms!
Men då får vi hoppas att du får en fin debut i år =)
Fy skäms!
Men då får vi hoppas att du får en fin debut i år =)
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 12:03Ja, inget promenixande i år Annette! (V)
Bara för att det är din första, Manne, så ska du få lov att komma in på en bättre tid än jag (H)
Ja, inget promenixande i år Annette! (V)
Bara för att det är din första, Manne, så ska du få lov att komma in på en bättre tid än jag (H)
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 14:55Manne!
då får du göra som jag, som first timer!
Manne!
då får du göra som jag, som first timer!
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 19:40Nej f** trot, Maria. Då kommer jag nog lägga ner de här med löpning.
Nej f** trot, Maria. Då kommer jag nog lägga ner de här med löpning.
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 18:49Trots att jag kommer från Hbg har jag aldrig sprungit springtime. Ser ut att vara en del upp och ner, lite småjobbigt med de vackra backarna.
Känner någon till om det är ok att springa med vagn? Det hade varit kul, tycker jag.
Trots att jag kommer från Hbg har jag aldrig sprungit springtime. Ser ut att vara en del upp och ner, lite småjobbigt med de vackra backarna.
Känner någon till om det är ok att springa med vagn? Det hade varit kul, tycker jag.
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 18:59Nu kan jag ju inte sträckningen men vi har ju en del rejäla backar att bestiga här i stan så?
Uppför är väl fin träning men nerför vet jag inte om det känns så spännande att kuta med barnvagn i Halalid eller Håkan Banérs......speciellt inte om ens avko
Nu kan jag ju inte sträckningen men vi har ju en del rejäla backar att bestiga här i stan så?
Uppför är väl fin träning men nerför vet jag inte om det känns så spännande att kuta med barnvagn i Halalid eller Håkan Banérs...
...speciellt inte om ens avko
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 19:06Det är väl inte någon brantare nedförsbacke på Springtime? Borde funka att springa med vagn om det godkänns. Det är ju uppför genom Pålsjö skog vilket väl är den brantaste backen. Och annars är det väl bara att gå en bit om det någonstans skulle kännas so
Det är väl inte någon brantare nedförsbacke på Springtime? Borde funka att springa med vagn om det godkänns. Det är ju uppför genom Pålsjö skog vilket väl är den brantaste backen. Och annars är det väl bara att gå en bit om det någonstans skulle kännas so
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 22:57Ang. backarna: En schysst barnvagn för löpning (som jag har införskaffat) har broms för backarna, så det brukar inte vara ett problem.
Ang. backarna: En schysst barnvagn för löpning (som jag har införskaffat) har broms för backarna, så det brukar inte vara ett problem.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 08:39Om de inte har ändrat bansträckningen så enda som är lite brant nerför är väl Bergaliden så det är väl bara att springa där och testa. Jag ser ingen anledning varför du inte skulle få springa med vagn men det är nog bäst att fråga =)
Om de inte har ändrat bansträckningen så enda som är lite brant nerför är väl Bergaliden så det är väl bara att springa där och testa. Jag ser ingen anledning varför du inte skulle få springa med vagn men det är nog bäst att fråga =)