Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 16:42Svar direkt.;)
Fråga:
Hej!Jag har en enkel fråga?
Får man springa med en s k löparbarnvagn på springtime?
Manne
Svar:
Hej,ja det får man.
Springtime är även öppet för funktionshindrade ex. rullstolar.Mvh
IFK Helsingborg
Timo Nordberg
-----
Svar direkt.;)
Fråga:
Hej!
Jag har en enkel fråga?
Får man springa med en s k löparbarnvagn på springtime?
Manne
Svar:
Hej,
ja det får man.
Springtime är även öppet för funktionshindrade ex. rullstolar.
Mvh
IFK Helsingborg
Timo Nordberg
-----
Quote from Andreas Rickman on 9 March 2010, 12:37Vill minnas att det var någon som sprang med barnvagn förra året.
Vill minnas att det var någon som sprang med barnvagn förra året.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 20:00Hej! Jag är ny på Funbeat, kom i på sidan av en slump, söker nån löparkompis som är ute och tränar lite med barnvagn. Jag har testat 8km med vagnen, sprang det på 45 min. Nu är min bebis bara drygt 4 mån så jag är väl inte i världens form ännu :´(
Är s
Hej! Jag är ny på Funbeat, kom i på sidan av en slump, söker nån löparkompis som är ute och tränar lite med barnvagn. Jag har testat 8km med vagnen, sprang det på 45 min. Nu är min bebis bara drygt 4 mån så jag är väl inte i världens form ännu :´(
Är s
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 23:19Det är väl drygt 20 år sedan jag körde barnvagn sist, men jag vill önska dej välkommen till Funbeat. 🙂
Det är väl drygt 20 år sedan jag körde barnvagn sist, men jag vill önska dej välkommen till Funbeat. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 02:20PMa Marcus, han verkar ju sugen på att kuta med vagn.
PMa Marcus, han verkar ju sugen på att kuta med vagn.
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 17:57Tack för det Manne!!
Och: Bra förslag, har PM.at Noemi.
Tack för det Manne!!
Och: Bra förslag, har PM.at Noemi.
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 18:15Hej Marcus! Vad kul att du svarade, trodde knappt nån skulle nappa. 29:e passar mig bra. Ska vi köra på det? Tid och plats?
Hej Marcus! Vad kul att du svarade, trodde knappt nån skulle nappa. 29:e passar mig bra. Ska vi köra på det? Tid och plats?
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 19:18Mycket snack..... nu är jag plötsligt osäker på om jag anmält mig (#)
Och ingenstans finns det en anmälningslista?
Mycket snack..... nu är jag plötsligt osäker på om jag anmält mig (#)
Och ingenstans finns det en anmälningslista?
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 20:29men vadå... har du glömt att anmäla dig!? (#)
maila & kolla?!
men vadå... har du glömt att anmäla dig!? (#)
maila & kolla?!
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 20:31Ja, annars får du verkligen se till o anmäla dig...!!
Ja, annars får du verkligen se till o anmäla dig...!!