Quote from Bjarne Lewin on 9 May 2009, 22:03Grattis Maria (t+)
Grattis Maria (t+)
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 22:50Tack (H:)
Tack (H:)
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 10:20GRATTIS MARIA! Du e så jäkla duktig! Hur gick de för E?
En av killarna sprang in på 46 minuter, en på 55 tror jag de va och 2st på 59.
Maria sprang på 62 och jag gick 5k på 43min.
Lite förvånad e jag allt: jag är ganska högt upp på resultatlistan trot
GRATTIS MARIA! Du e så jäkla duktig! Hur gick de för E?
En av killarna sprang in på 46 minuter, en på 55 tror jag de va och 2st på 59.
Maria sprang på 62 och jag gick 5k på 43min.
Lite förvånad e jag allt: jag är ganska högt upp på resultatlistan trot
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 10:54Tack gumman (L)
Jag är jättenöjd. E sprang på 34:38 och J på 52 någonting *stolt mamma*Du har gått jäkligt fort!!!! (V)
Tack gumman (L)
Jag är jättenöjd. E sprang på 34:38 och J på 52 någonting *stolt mamma*
Du har gått jäkligt fort!!!! (V)
Quote from Bjarne Lewin on 10 May 2009, 10:55Hur är banan? Slät? kuperad????
Hur är banan? Slät? kuperad????
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 10:58Rätt slät med en rejäl backe i Pålsjöskog och en lite halvdryg på slutet innan nedför och slätt in mot mål.
Rätt slät med en rejäl backe i Pålsjöskog och en lite halvdryg på slutet innan nedför och slätt in mot mål.
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 12:27Banan för oss på 5km börja nästan meddetsamma med Tågabacken, som är riktigt brant, sen gick de lite uppför o lite nerför. Absolut ingen plan bana som i Malmö.
Banan för oss på 5km börja nästan meddetsamma med Tågabacken, som är riktigt brant, sen gick de lite uppför o lite nerför. Absolut ingen plan bana som i Malmö.
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 12:53Ja, min E verkade rätt knäckt över tågabacken *s*, den är inte nådig!
Ja, min E verkade rätt knäckt över tågabacken *s*, den är inte nådig!
Quote from Andreas Rickman on 11 May 2009, 07:24Grattis Maria till pers 🙂
//Gunnar
Grattis Maria till pers 🙂
//Gunnar
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 07:48Tack, Gunnar - vill bara förtydliga att lördagens resultat är mitt bästa på just DEN banan. Mitt PB på milen är några minuter snabbare. Men om igen, jag är jätteglad! 🙂
Och får jag säga - har tänk att skriva men inte fått tummarna loss - att det var ba
Tack, Gunnar - vill bara förtydliga att lördagens resultat är mitt bästa på just DEN banan. Mitt PB på milen är några minuter snabbare. Men om igen, jag är jätteglad! 🙂
Och får jag säga - har tänk att skriva men inte fått tummarna loss - att det var ba