Quote from Guest on 11 January 2009, 08:54Jag skall med ST till Portugal den 15/2. Nån mer på FB som skall med ??
Någon som varit med tidigare ??// Pasi
Jag skall med ST till Portugal den 15/2. Nån mer på FB som skall med ??
Någon som varit med tidigare ??
// Pasi
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 09:04Jag åker ner vecka 10 och 11 i år, dvs. två veckor senare än dig.
Jag var där 3:e-10:e mars förra året. Helt suveränt!
Jag åker ner vecka 10 och 11 i år, dvs. två veckor senare än dig.
Jag var där 3:e-10:e mars förra året. Helt suveränt!
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 19:02Och jag skall ner v 12 om inte mina fötter strular för mycket. Skall till en ny läkare nu imorgon så får vi se vad han säger (hälsenor och hälsporre som strular).
Och jag skall ner v 12 om inte mina fötter strular för mycket. Skall till en ny läkare nu imorgon så får vi se vad han säger (hälsenor och hälsporre som strular).
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 20:16Liselott!
Läste om ditt långpass, du är ju inte klok 😉
Fast skall man till Portugal o springa med Rune Larsson så är det väl laddning för batteriet som heter duga.
Hur var maten där nere??
Alltid tråkigt att ha ont Carin, hoppas det löser sig// Pasi
Liselott!
Läste om ditt långpass, du är ju inte klok 😉
Fast skall man till Portugal o springa med Rune Larsson så är det väl laddning för batteriet som heter duga.
Hur var maten där nere??
Alltid tråkigt att ha ont Carin, hoppas det löser sig
// Pasi
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 20:58Har varit nere två år i Monte Gordo. Maten är väl ingen höjdare på hotellet, på sin höjd godkänd. Maten är nog det jag var minst nöjd med. I övrigt var det kanon.
Har varit nere två år i Monte Gordo. Maten är väl ingen höjdare på hotellet, på sin höjd godkänd. Maten är nog det jag var minst nöjd med. I övrigt var det kanon.
Quote from Elias Engqvist on 11 January 2009, 22:31Jag ska ner v16 - tror det ska bli jättebra!
Jag ska ner v16 - tror det ska bli jättebra!
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 06:15Jag hade tanken att göra som Ingmari men jag vill gärna plåååågas lite......
Jag hade tanken att göra som Ingmari men jag vill gärna plåååågas lite......
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 06:56Jag tyckte maten var OK. Det smakar ganska lika alltihopa, men eftersom det är buffé så kan man komponera ihop lite som man vill.
Efterrätterna var dock oätliga! Jag åt frukt från dessertbordet istället.
Jag saknade te, så om du är en te eller kaffedricka
Jag tyckte maten var OK. Det smakar ganska lika alltihopa, men eftersom det är buffé så kan man komponera ihop lite som man vill.
Efterrätterna var dock oätliga! Jag åt frukt från dessertbordet istället.
Jag saknade te, så om du är en te eller kaffedricka
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 12:59Jag åker ner v9 och v10. Det var underbart kul förra året så jag ser verkligen fram emot det 🙂
Jag åker ner v9 och v10. Det var underbart kul förra året så jag ser verkligen fram emot det 🙂
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 15:47För mig blir det Monte Gordo för fjärde året på raken och vecka 9 är det som gäller.
Bilder från förra årets resa (vilket även det var vecka 9) kan ses här:
http://picasaweb.google.com/kristerlind/MonteGordo#
För mig blir det Monte Gordo för fjärde året på raken och vecka 9 är det som gäller.
Bilder från förra årets resa (vilket även det var vecka 9) kan ses här:
http://picasaweb.google.com/kristerlind/MonteGordo#