Quote from ellen olsson on 10 January 2010, 00:52Bästa cyklisten/cyklisterna dominerar.
Bästa cyklisten/cyklisterna dominerar.
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:56Edit, bortgjord, borde läsa innantill...(#)
Edit, bortgjord, borde läsa innantill...(#)
Quote from ellen olsson on 10 January 2010, 00:56Rubriken säger inget om val av växelgrupp.
Rubriken säger inget om val av växelgrupp.
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 15:10Bilden ovan är en träningsbild. Och likt Saxo Bank så tränar Astana på Specialized egna hjul (= Roval).
http://zipp.com/about/story.php?ID=324
Bilden ovan är en träningsbild. Och likt Saxo Bank så tränar Astana på Specialized egna hjul (= Roval).
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 19:48Jag kan meddela att Contador inte kommer att vinna Touren i år. Jag kollade lite i förr årets Trek-katalog och där förklarar han att "Madone är den bästa cykel jag har haft. --- Skillnaden mellan min karriär innan jag vann Frankrike Runt och efter är glas
Jag kan meddela att Contador inte kommer att vinna Touren i år. Jag kollade lite i förr årets Trek-katalog och där förklarar han att "Madone är den bästa cykel jag har haft. --- Skillnaden mellan min karriär innan jag vann Frankrike Runt och efter är glas
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 19:57Haha. Stackarn!
Haha. Stackarn!
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 22:37Läs intervjun på cyclingnews om vad han tycker om Specialized. Det är ju också den bästa cyken han nånsin har suttit på.
Läs intervjun på cyclingnews om vad han tycker om Specialized. Det är ju också den bästa cyken han nånsin har suttit på.
Quote from ellen olsson on 14 January 2010, 23:11Markus: Vad har du att jämföra med, då?
Markus: Vad har du att jämföra med, då?