Quote from Guest on 28 December 2007, 16:14Numera "Stockholms Halvmarathon"
http://www.stockholmhalvmarathon.se/start/
"Stockholm Halvmarathon avgörs på en inspirerande och omväxlande bana. Start vid Slottet och mål i Kungsträdgården.
Stockholm är en vacker stad. Att få springa på gatorna genom
Numera "Stockholms Halvmarathon"
http://www.stockholmhalvmarathon.se/start/
"Stockholm Halvmarathon avgörs på en inspirerande och omväxlande bana. Start vid Slottet och mål i Kungsträdgården.
Stockholm är en vacker stad. Att få springa på gatorna genom
Quote from Funbeat user on 28 December 2007, 16:24Debut i år på 1:54:49. hoppas på att slå det 2008
Debut i år på 1:54:49. hoppas på att slå det 2008
Quote from Galderma Fritidsförening on 28 December 2007, 19:59Det blir mitt första halvmaraton 🙂 Jag siktar på att komma i mål på ungefär två timmar, plus/minus några minuter. Wish me luck ^^ 😉
Det blir mitt första halvmaraton 🙂 Jag siktar på att komma i mål på ungefär två timmar, plus/minus några minuter. Wish me luck ^^ 😉
Quote from Camilla Maunu on 1 May 2008, 11:17Shit, nu är även jag anmäld. Min första halvmara... (#)
Shit, nu är även jag anmäld. Min första halvmara... (#)
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 12:26Lycka till på er första halvmara!
Blir riktigt sugen själv, tåls att tänka på...
Lycka till på er första halvmara!
Blir riktigt sugen själv, tåls att tänka på...
Quote from Galderma Fritidsförening on 1 May 2008, 16:59Jag ska förmodligen inte springa. har fått reda på att jag har en partiell korsbandsskada i vänster knä så jag kommer antagligen inte få springa. Kanske satsar på nått lite kortare lopp under hösten istället och tar halvmaran nästa år när knät (förhoppnin
Jag ska förmodligen inte springa. har fått reda på att jag har en partiell korsbandsskada i vänster knä så jag kommer antagligen inte få springa. Kanske satsar på nått lite kortare lopp under hösten istället och tar halvmaran nästa år när knät (förhoppnin
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 17:15Vad tråkigt hoppas det blir bra
Vad tråkigt hoppas det blir bra
Quote from Galderma Fritidsförening on 1 May 2008, 21:23det hoppas jag också.
fler som ska springa loppet?
det hoppas jag också.
fler som ska springa loppet?
Quote from Fredrik Forsberg on 1 May 2008, 21:29Yes, jag ska springa.
Fick startavgifte i 30års present av svågern som sedan tidigare bokat upp mig på GBV.
Hoppas på en kanonhelg i storstaden.
Yes, jag ska springa.
Fick startavgifte i 30års present av svågern som sedan tidigare bokat upp mig på GBV.
Hoppas på en kanonhelg i storstaden.
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 21:33Jäpp
Jäpp