Quote from Galderma Fritidsförening on 1 May 2008, 21:41hoppas det går bra för er =)
hoppas det går bra för er =)
Quote from Funbeat user on 4 May 2008, 14:08Jag ska också springa iår. Hoppas på en tid runt 1:25-1:26. Lycka till ni andra som springer!
Jag ska också springa iår. Hoppas på en tid runt 1:25-1:26. Lycka till ni andra som springer!
Quote from Camilla Maunu on 30 May 2008, 20:13Jag var anmäld i en månad iaf...
Bröllop på samma dag och då är valet ganska enkelt.Får bli en annan halvmara istället
Jag var anmäld i en månad iaf...
Bröllop på samma dag och då är valet ganska enkelt.
Får bli en annan halvmara istället
Quote from Funbeat user on 30 May 2008, 21:10"Bröllop på samma dag och då är valet ganska enkelt"
Får bli en annan brud istället 😉
"Bröllop på samma dag och då är valet ganska enkelt"
Får bli en annan brud istället 😉
Quote from Catharina Brattlin on 30 May 2008, 23:16Premiär för mig i Stockholm! Fixade mitt livs första GBG-varv på 2:11. Är det många som ska springa i sina FB-tröjor? Jag ska...om det inte är för kallt/varmt...
Premiär för mig i Stockholm! Fixade mitt livs första GBG-varv på 2:11. Är det många som ska springa i sina FB-tröjor? Jag ska...om det inte är för kallt/varmt...
Quote from Camilla Maunu on 31 May 2008, 22:07Robert, det är inte mitt bröllop utan en polares.
Hade det varit mitt hade jag inte gått med på att lägga det på samma dag som ett lopp 😉
Robert, det är inte mitt bröllop utan en polares.
Hade det varit mitt hade jag inte gått med på att lägga det på samma dag som ett lopp 😉
Quote from Therese Linner on 1 June 2008, 11:21Nu är jag också anmäld till Stockholm halvmarathon. Det blir nog inte FB-tröja denna gång utan klubbtröja, nu när den äntligen kommit!
Nu är jag också anmäld till Stockholm halvmarathon. Det blir nog inte FB-tröja denna gång utan klubbtröja, nu när den äntligen kommit!
Quote from Andreas Björklund on 2 June 2008, 10:54Nu är även jag anmäld och det känns jättekul!! 😀
Nu är även jag anmäld och det känns jättekul!! 😀
Quote from Funbeat user on 12 June 2008, 14:36hell yes, detta lopp ligger bra till inför Berlin...:-)
/H
hell yes, detta lopp ligger bra till inför Berlin...:-)
/H
Quote from Funbeat user on 12 June 2008, 15:37Hej på er.
Jag är också anmäld till loppet, det blir min andra halvmara för i år. den första sprang jag på 1.53 h. Hoppas att förbättra mig något, 1.50h kanske.
Hej på er.
Jag är också anmäld till loppet, det blir min andra halvmara för i år. den första sprang jag på 1.53 h. Hoppas att förbättra mig något, 1.50h kanske.