Quote from Guest on 14 November 2008, 09:44Man kan ju _visa_ träningsrundor i fullfönsterläge men däremot bara editera dom i världens minsta lilla "slot" som tar upp ungefär 10% av mitt browserfönster.
Går det att åtgärda?
Man kan ju _visa_ träningsrundor i fullfönsterläge men däremot bara editera dom i världens minsta lilla "slot" som tar upp ungefär 10% av mitt browserfönster.
Går det att åtgärda?
Quote from Bjarne Lewin on 14 November 2008, 09:54Håller helt med dig Peter. Det skulle verkligen underlätta!
Håller helt med dig Peter. Det skulle verkligen underlätta!
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 10:22Håller också med!
Håller också med!
Quote from Galderma Fritidsförening on 14 November 2008, 12:54Skulle gärna se en större karta även när man ritar nya rundor. Den är rätt bred men skulle kunna vara högre också.
Skulle gärna se en större karta även när man ritar nya rundor. Den är rätt bred men skulle kunna vara högre också.
Quote from Rasmus Olsson on 14 November 2008, 13:03Instämmer med Rebeecca. Karthöjden när man ritar rundor är löjligt låg. Lite som att kika ut ur en pansarbil och försöka få översikt. Får lite klaustrofobi.
Instämmer med Rebeecca. Karthöjden när man ritar rundor är löjligt låg. Lite som att kika ut ur en pansarbil och försöka få översikt. Får lite klaustrofobi.
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 18:58Ja, jag måste erkänna att jag hittills inte orkat med att dra upp en runda här på FunBeat pga det där minimalistiska kartfönstret.
Eniros kartfunktion (http://kartor.eniro.se/) har numera en "mät sträcka"-funktion som även funkar i helskärmsläge. Den sk
Ja, jag måste erkänna att jag hittills inte orkat med att dra upp en runda här på FunBeat pga det där minimalistiska kartfönstret.
Eniros kartfunktion (http://kartor.eniro.se/) har numera en "mät sträcka"-funktion som även funkar i helskärmsläge. Den sk
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 23:25Plus att editera (lägga till och ta ifrån) till punkter i början och slutet av en runda. Det saknar jag 🙂
Plus att editera (lägga till och ta ifrån) till punkter i början och slutet av en runda. Det saknar jag 🙂
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 07:44Fia: I slutet kan du lägga till, men inte i början eller infoga mitt i (som skulle vara väldigt smidigt när man kopierade en runda och ville ändra/lägga till en sträckning i mitten av rundan bara...)
Fia: I slutet kan du lägga till, men inte i början eller infoga mitt i (som skulle vara väldigt smidigt när man kopierade en runda och ville ändra/lägga till en sträckning i mitten av rundan bara...)
Quote from Rasmus Olsson on 15 November 2008, 07:49Tror inte Goolge Maps API tillåter att lägga till punkter i början och i mitten. Inte mer än att Olle får göra ett grumt hack som löser det.
Tror inte Goolge Maps API tillåter att lägga till punkter i början och i mitten. Inte mer än att Olle får göra ett grumt hack som löser det.
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 07:50Fullt medveten om det, men det hade varit bra!!! 🙂
Fullt medveten om det, men det hade varit bra!!! 🙂