Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatStörre karteditering?
You need to log in to create posts and topics.

Man kan ju _visa_ träningsrundor i fullfönsterläge men däremot bara editera dom i världens minsta lilla "slot" som tar upp ungefär 10% av mitt browserfönster.
Går det att åtgärda?

Håller helt med dig Peter. Det skulle verkligen underlätta!

Håller också med!

Skulle gärna se en större karta även när man ritar nya rundor. Den är rätt bred men skulle kunna vara högre också.

Instämmer med Rebeecca. Karthöjden när man ritar rundor är löjligt låg. Lite som att kika ut ur en pansarbil och försöka få översikt. Får lite klaustrofobi.

Ja, jag måste erkänna att jag hittills inte orkat med att dra upp en runda här på FunBeat pga det där minimalistiska kartfönstret.

Eniros kartfunktion (http://kartor.eniro.se/) har numera en "mät sträcka"-funktion som även funkar i helskärmsläge. Den sk

Plus att editera (lägga till och ta ifrån) till punkter i början och slutet av en runda. Det saknar jag 🙂

Fia: I slutet kan du lägga till, men inte i början eller infoga mitt i (som skulle vara väldigt smidigt när man kopierade en runda och ville ändra/lägga till en sträckning i mitten av rundan bara...)

Tror inte Goolge Maps API tillåter att lägga till punkter i början och i mitten. Inte mer än att Olle får göra ett grumt hack som löser det.

Fullt medveten om det, men det hade varit bra!!! 🙂