Quote from Guest on 23 August 2011, 19:01Hej,
Jag har tränat ganska ordentligt sen årsskiftet och har haft rätt bra utveckling både konditionsmässigt och i viktnedgång, men har den senaste tiden stannat upp i både utveckling av min kondition och viktnedgång.
Jag varierar träningen med joggning
Hej,
Jag har tränat ganska ordentligt sen årsskiftet och har haft rätt bra utveckling både konditionsmässigt och i viktnedgång, men har den senaste tiden stannat upp i både utveckling av min kondition och viktnedgång.
Jag varierar träningen med joggning
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 19:11Började med urusla knän och för min del var det bäst med få men långa och långsamma pass.
2-3 pass i veckan.
Det gav tid för återhämtning.
Sprang dock ej fortare än att jag hade kunnat göra om passet även dagen efter.
Min kropp behövde dock mycken vil
Började med urusla knän och för min del var det bäst med få men långa och långsamma pass.
2-3 pass i veckan.
Det gav tid för återhämtning.
Sprang dock ej fortare än att jag hade kunnat göra om passet även dagen efter.
Min kropp behövde dock mycken vil
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 19:59Kroppen behöver återhämntning. Om du kört på i ett sen du började träna kan en vecka med till exempel två långsamma joggingpass på ca 30 min i låg fart vara lämpligt. Detta för att kroppen ska få vila och du få den riktiga längtan till att träna på igen.
Kroppen behöver återhämntning. Om du kört på i ett sen du började träna kan en vecka med till exempel två långsamma joggingpass på ca 30 min i låg fart vara lämpligt. Detta för att kroppen ska få vila och du få den riktiga längtan till att träna på igen.
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 20:01Gick ner 13 kg för 14 år sen och det gick inte rakt nedåt hela tiden utan liksom i trappsteg, för det mesta neråt. Det är ju så att om du har kommit igång med träningen och gått ner i vikt så behöver kroppen mer aktivitet. Om du minskat i vikt så är det l
Gick ner 13 kg för 14 år sen och det gick inte rakt nedåt hela tiden utan liksom i trappsteg, för det mesta neråt. Det är ju så att om du har kommit igång med träningen och gått ner i vikt så behöver kroppen mer aktivitet. Om du minskat i vikt så är det l
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 20:35"Sen nyåret".........hahahaha.......ja kunde bara inte låta bli att skratta..!?
Rom byggdes inte på en dag...å det kommer din kondis å din viktnedgång inte heller att göra.
Å så ska du ge faan i att bara öka å öka å öka....minska lite då och då för då får
"Sen nyåret".........hahahaha.......ja kunde bara inte låta bli att skratta..!?
Rom byggdes inte på en dag...å det kommer din kondis å din viktnedgång inte heller att göra.
Å så ska du ge faan i att bara öka å öka å öka....minska lite då och då för då får
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 09:08Det kan nog vara bra för dig att få in något pass i veckan där du får upp pulsen lite mer. Om du inte kan springa fort kan du testa att cykla eller köra vattenlöpning. Lycka till, och tänk på att låta saker ta tid och att alla har det tungt ibland!
Det kan nog vara bra för dig att få in något pass i veckan där du får upp pulsen lite mer. Om du inte kan springa fort kan du testa att cykla eller köra vattenlöpning. Lycka till, och tänk på att låta saker ta tid och att alla har det tungt ibland!
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 09:23Vore det lätt hade alla sprungit snabbt!
Vore det lätt hade alla sprungit snabbt!
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 21:24tack!!
Det är väl som som ni alla nämnt. Jag kommer försöka variera min träning lite mer. Korta pass, långa pass, färre pass, annan träning m.m.
Jag kör på helt enkelt.
tack!!
Det är väl som som ni alla nämnt. Jag kommer försöka variera min träning lite mer. Korta pass, långa pass, färre pass, annan träning m.m.
Jag kör på helt enkelt.