Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelStandardhjul - hur dåliga är dom? …
You need to log in to create posts and topics.

"Jag kör på campas neutronhjul som tränings hjul.
Väldigt trevliga att åka på, och tål en hel del stryk på vägarna, dessutom ganska vettigt prissatta. "

När skaffade du såna? Tror inte du hade såna sist när jag var ute i Farsta och cyklade med Er!

Nu kö

"Då köpte du ett par posörhjul. Nu kommer Tour att lägga ut fler tester för att bevisa ditt dåliga val.

Ha så skoj med dina nya posörhjul. "

Är inte helt fel att posera lite. Tyckte dom såg ganska alldagliga ut....

Det är kanske placebohjul för posörer?

Hur kan ett par simpla aluminiumhjul anses som posörhjul? Haha.

Placebo är grymt bra...

(eller så är jag bara trög och fattar noll) hehe.

ska först säga att jag orkar inte läsa hela diskutionen! men jag kör på bla Mavics Ksyrium elite och jag väger ca 98kg och dom är hur stabila som helst! så dom kan jag rekomendera starkt.. har även shimano fälgar men dom är ganska vingliga så dom får gå p

Nu har jag iof bara rullat drygt 25 mil på mina hjul som Norvelo byggde ihop. Skillnaden mellan mina shimano rs-10 och dom jag har nu är jättestor. Cykeln svajar inte när jag ställer mig upp, hela cykeln känns stabilare och skönare att cykla på.

Hoppas n

Hej,undrar om det finns nån bild på hjulen, samt hur du tycker om dem nu när det har gått en längre tid.
Har också hjul byggda runt DA-nav men har DT-Swiss fälg R.R 1.1 och DT-Rev ekrar och alu nipplar.
Är hur nöjd som helst.

Är hur nöjd som helst med hjulen. Nu har jag satt dit dom på min nya ram som jag tänkt montera dit diverse prylar på under vintern. Cykeln ser lite rolig ut utan växlar, styre, sadel osv. 32 ekrat både fram och bak blir perfekt på posör/träningshjulen.

B

Hann du cykla mer än 70 mil med dina nya hjul?? 🙂 (Såhär 2 år senare...)

Tack Karolina!

Har nu slösat tid på att läsa om "gamla" nyheter. (Och kollat alla länkar förstås, borde fattat när visssa inte funkade) (H)

Hjulnyheter är ju färskvara 😀