Quote from Guest on 1 December 2009, 14:23Jag har sprungit 2,2 mil som längts,tog lite under 2tim.Min fråga är hur ska jag göra för att orka springa snabbare.Nu springer jag 5km 4ggr i veckan och 15km en gång i veckan.Är det nån som har ett bra träningsupplägg som jag kan följa för att få lite bä
Jag har sprungit 2,2 mil som längts,tog lite under 2tim.Min fråga är hur ska jag göra för att orka springa snabbare.Nu springer jag 5km 4ggr i veckan och 15km en gång i veckan.Är det nån som har ett bra träningsupplägg som jag kan följa för att få lite bä
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 14:33Tag kontakt med Åsa + Georg Hällstorp i Varberg.
Detta är ett bra tips.
Åtminstone Georg finns här på Funbeat.
Tag kontakt med Åsa + Georg Hällstorp i Varberg.
Detta är ett bra tips.
Åtminstone Georg finns här på Funbeat.
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 14:46Det råd som omedelbart ger sig är att du bör variera dina fyra femkilometers pass (om det är samma pass du gör), och plocka ut ett eller två av dessa till förmån för intervaller och backpass. Variation i dessa fyra pass, alltså. När det gäller ditt långpa
Det råd som omedelbart ger sig är att du bör variera dina fyra femkilometers pass (om det är samma pass du gör), och plocka ut ett eller två av dessa till förmån för intervaller och backpass. Variation i dessa fyra pass, alltså. När det gäller ditt långpa
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 18:40Tack för tipsen:-)Jag ska prova med lite mer intervaller och backträning:-)
Tack för tipsen:-)Jag ska prova med lite mer intervaller och backträning:-)
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 13:40Kolla in träningsprogrammen som finns här och se hur de är upplagda, då får du en hint om hur du skulle vilja träna eller om du hittar nåt trevligt så kan du ju följa det.
Grundprincipen är ändock som Anders säger, variation är viktigt både för motivatio
Kolla in träningsprogrammen som finns här och se hur de är upplagda, då får du en hint om hur du skulle vilja träna eller om du hittar nåt trevligt så kan du ju följa det.
Grundprincipen är ändock som Anders säger, variation är viktigt både för motivatio
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 09:32Kolla Szalkais program på marathon.se, de är varierade och ganska roliga. Följ dem inte slaviskt utan se dem som tips och inspiration!
Kolla Szalkais program på marathon.se, de är varierade och ganska roliga. Följ dem inte slaviskt utan se dem som tips och inspiration!