Quote from Marléne Lönnqvist on 18 May 2012, 11:44Min 9,5-åring sprang på 2 km på 09:53 och då tappade han några sekunder på att han missuppfattade när han var framme och saktade in och fick ta ny fart igen.
Det tycker jag var riktigt bra för att vara en som aldrig tränat löpning och bara sprungit 2 km
Min 9,5-åring sprang på 2 km på 09:53 och då tappade han några sekunder på att han missuppfattade när han var framme och saktade in och fick ta ny fart igen.
Det tycker jag var riktigt bra för att vara en som aldrig tränat löpning och bara sprungit 2 km
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 11:58Kul! Bra jobbat av Herman! Det är bra att få träning på att ta både vinst och förlust, och även sånt trist som när det blivit fel.
Kul! Bra jobbat av Herman! Det är bra att få träning på att ta både vinst och förlust, och även sånt trist som när det blivit fel.
Quote from Marléne Lönnqvist on 18 May 2012, 12:02Han var sjukt nöjd även om han sa typ "fast jag satsade ju på att vinna men alla andra var ju sådana som sprungit förut, de vet ju hur man gör och då är de svåra att slå. Men nu vet jag också".
Hans gympalärare brukar säga att han har en kropp byggd för
Han var sjukt nöjd även om han sa typ "fast jag satsade ju på att vinna men alla andra var ju sådana som sprungit förut, de vet ju hur man gör och då är de svåra att slå. Men nu vet jag också".
Hans gympalärare brukar säga att han har en kropp byggd för
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 12:04Killen som sprang i 99-gruppen fick ju mkt bättre draghjälp! Nästan fusk 😉
Killen som sprang i 99-gruppen fick ju mkt bättre draghjälp! Nästan fusk 😉
Quote from Marléne Lönnqvist on 18 May 2012, 13:27ja men precis man har ju ingen aning om hur snabbt han sprungit om han sprungit med sin egen åldersklass. Men snabb var han vilket som och väl förtjänt av sitt pris. Bara lite tråkigt att Herman blev utputtad ur prisutdelningen. Han hade ju lite koll när
ja men precis man har ju ingen aning om hur snabbt han sprungit om han sprungit med sin egen åldersklass. Men snabb var han vilket som och väl förtjänt av sitt pris. Bara lite tråkigt att Herman blev utputtad ur prisutdelningen. Han hade ju lite koll när
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 15:08Jo, han måste ju ha sprungit ordentligt, men lite knasigt iaf. I såna här lägen så borde nog arrangörer tänka på att kunna rota fram ett extrapris, men det är klart att man inte kan vara förberedd på allt, och det kostar.
Jo, han måste ju ha sprungit ordentligt, men lite knasigt iaf. I såna här lägen så borde nog arrangörer tänka på att kunna rota fram ett extrapris, men det är klart att man inte kan vara förberedd på allt, och det kostar.
Quote from Marléne Lönnqvist on 18 May 2012, 15:26Eftersom inga resultat kom upp på plats så "visste" vi ju inte där och då vilket oxå arrangörerna visste då de inte publicerade resultaten förrän efteråt.
Eftersom inga resultat kom upp på plats så "visste" vi ju inte där och då vilket oxå arrangörerna visste då de inte publicerade resultaten förrän efteråt.
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 15:47Som sagt det är ju en hel del jobb med att arrangera lopp, och att få allt att fungera genast eller igår, det är knappast något man kan begära.
Som sagt det är ju en hel del jobb med att arrangera lopp, och att få allt att fungera genast eller igår, det är knappast något man kan begära.
Quote from Marléne Lönnqvist on 18 May 2012, 22:40Det är vi helt införstådda med. De körde dock elektronisk mätning och spottade ur sig resultatlistor direkt på en skrivare. Det fanns stora elektroniska skärmar som skulle visa resultaten men de funkade inte. Lite trist att inte få veta tid/plats på plats
Det är vi helt införstådda med. De körde dock elektronisk mätning och spottade ur sig resultatlistor direkt på en skrivare. Det fanns stora elektroniska skärmar som skulle visa resultaten men de funkade inte. Lite trist att inte få veta tid/plats på plats
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 13:44Han vet ju att han har kapaciteten.
Han vet ju att han har kapaciteten.