Quote from Guest on 25 August 2010, 11:27Tänkte beställ nya skor ifrån Start Fitness.
Står då att man ska fylla i EU V.A.T number.
Vad är det?
Vet att det finns fler här på Funbeat som beställer därifrån så kanske ni kan hjälpa en novis som jag?
Tänkte beställ nya skor ifrån Start Fitness.
Står då att man ska fylla i EU V.A.T number.
Vad är det?
Vet att det finns fler här på Funbeat som beställer därifrån så kanske ni kan hjälpa en novis som jag?
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 11:37let me google it for you, enligt skatteverkets hemsida:
Alla som registreras för moms får ett momsregistreringsnummer av Skatteverket. I internationella sammanhang kallas det ibland VAT-nummer (Valued Added Tax = moms).
http://www.skatteverket.se/skatter/
let me google it for you, enligt skatteverkets hemsida:
Alla som registreras för moms får ett momsregistreringsnummer av Skatteverket. I internationella sammanhang kallas det ibland VAT-nummer (Valued Added Tax = moms).
http://www.skatteverket.se/skatter/
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 11:37Om du är ett momsregistrerat företag och fyller i det, så slipper du betala moms. Annars låt bli. 🙂
Om du är ett momsregistrerat företag och fyller i det, så slipper du betala moms. Annars låt bli. 🙂
Quote from Susan Hartley on 25 August 2010, 11:37Lämna den rutan tom bara. 🙂
Lämna den rutan tom bara. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 11:41Ok tack så mycket 🙂
Ok tack så mycket 🙂
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 15:56kanske försent men ange rabattkoden
STARTSVERIGE2
så får du 10% på allt i augusti
inte helt fel, det fick jag och väntar nu på paket.
kanske försent men ange rabattkoden
STARTSVERIGE2
så får du 10% på allt i augusti
inte helt fel, det fick jag och väntar nu på paket.
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 17:36STARTSVERIGE3 funkar till sista September enligt senaste RW
STARTSVERIGE3 funkar till sista September enligt senaste RW
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 18:00wohoo! ännu en månad 🙂 behöver jag inte göra ett impulsköp innan tisdag då vill säga!
wohoo! ännu en månad 🙂 behöver jag inte göra ett impulsköp innan tisdag då vill säga!
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 19:39En vild gissning blir ju då att STARTSVERIGE4 gäller i oktober. 🙂
En vild gissning blir ju då att STARTSVERIGE4 gäller i oktober. 🙂