Quote from Guest on 20 March 2015, 12:48Finns det intresse av en löpargrupp i Ågesta? Tänker alltså en grupp löpare som träffas (gratis ofc) och kör intervaller bland annat tillsammans. Man springer snabbare när andra med, pressar sig själv lite extra. För sju år sedan utbildade jag mig till PT
Finns det intresse av en löpargrupp i Ågesta? Tänker alltså en grupp löpare som träffas (gratis ofc) och kör intervaller bland annat tillsammans. Man springer snabbare när andra med, pressar sig själv lite extra. För sju år sedan utbildade jag mig till PT
Quote from Funbeat user on 20 March 2015, 12:58Kan tänka mig att haka på, beror på lite vilka tider.
Jag är tränare för en klubb men kan ställa upp med löpskolning innan pass osv bara för att få ut lite extra 🙂 Bor i Haninge så har nära till Ågesta.
Kan tänka mig att haka på, beror på lite vilka tider.
Jag är tränare för en klubb men kan ställa upp med löpskolning innan pass osv bara för att få ut lite extra 🙂 Bor i Haninge så har nära till Ågesta.
Quote from Funbeat user on 21 March 2015, 11:13Tjena David!
Roligt! Jasså löptränare, passar som handen i handsken att du hakar på eller hur (t+)
Löpskolning behövs alltid, tycker jag låter bra.
Vi hoppas då att det blir fler intresserade än du och jag så det blir en grupp.
Vad skulle passa dig med
Tjena David!
Roligt! Jasså löptränare, passar som handen i handsken att du hakar på eller hur (t+)
Löpskolning behövs alltid, tycker jag låter bra.
Vi hoppas då att det blir fler intresserade än du och jag så det blir en grupp.
Vad skulle passa dig med
Quote from Funbeat user on 26 March 2015, 11:33Tycker det låter trevligt, men vet inte om det passar in för min träning just nu. 🙂
Men kör nog en hel del måndagar och onsdagar kring 19-tiden vid Ågesta nu framöver under våren.
Tycker det låter trevligt, men vet inte om det passar in för min träning just nu. 🙂
Men kör nog en hel del måndagar och onsdagar kring 19-tiden vid Ågesta nu framöver under våren.
Quote from Funbeat user on 31 March 2015, 20:17Hej Andreas
Ja då kanske vi råkar på varandra ändå i spåret ändå.
Du har bra pers, såg tiderna på din sida. Slå dom i år! (t+)
Hej Andreas
Ja då kanske vi råkar på varandra ändå i spåret ändå.
Du har bra pers, såg tiderna på din sida. Slå dom i år! (t+)
Quote from Funbeat user on 2 April 2015, 11:24Någon som är intresserad av att köra ett varv på reflexbanan nästa vecka?
Någon som är intresserad av att köra ett varv på reflexbanan nästa vecka?
Quote from Funbeat user on 6 April 2015, 19:44Hej,
Detta låter intressant. Är det fortfarande aktuellt med att starta en löpgrupp för att köra intervaller? Skulle gärna haka på för just intervall och backe har jag svårt för att köra själv..
Hej,
Detta låter intressant. Är det fortfarande aktuellt med att starta en löpgrupp för att köra intervaller? Skulle gärna haka på för just intervall och backe har jag svårt för att köra själv..