Quote from Guest on 1 May 2014, 14:17Visst vore det trevligt att springa och pressa oss tillsammans mot egna personliga mål? Det tycker då jag.
Åtminstone jag pressar mig lite extra i exempelvis intervaller när jag springer med andra. Och intervaller är, enligt mina egna erfarenheter, ett o
Visst vore det trevligt att springa och pressa oss tillsammans mot egna personliga mål? Det tycker då jag.
Åtminstone jag pressar mig lite extra i exempelvis intervaller när jag springer med andra. Och intervaller är, enligt mina egna erfarenheter, ett o
Quote from Jonny Persson on 1 May 2014, 14:27Hejsan Anders,
Det finns faktiskt redan en rätt stor fristående löpargrupp i Huddinge. Jag var där och höll träning och snackade lite för dom i vintras och då var det ett rejält gäng trots många minusgrader. Passlöparna kallar dom sig och kör på måndagar
Hejsan Anders,
Det finns faktiskt redan en rätt stor fristående löpargrupp i Huddinge. Jag var där och höll träning och snackade lite för dom i vintras och då var det ett rejält gäng trots många minusgrader. Passlöparna kallar dom sig och kör på måndagar
Quote from Funbeat user on 1 May 2014, 22:20Friskis&Svettis har också löpning.
Friskis&Svettis har också löpning.
Quote from Funbeat user on 6 May 2014, 13:34Om du har facebook så ska du söka efter gruppen Passlöparna i Huddinge.
Om du har facebook så ska du söka efter gruppen Passlöparna i Huddinge.