Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 17:22Det är omöjligt för någon annan veta om 7 mil är för mycket är för lite för någon.
I stället är det, som vanligt, något man själv måste pröva sig fram.
För en nybörjare tycker jag 7 mil är i högsta laget. Även om det är uppdelat på flera gånger.
Redan
Det är omöjligt för någon annan veta om 7 mil är för mycket är för lite för någon.
I stället är det, som vanligt, något man själv måste pröva sig fram.
För en nybörjare tycker jag 7 mil är i högsta laget. Även om det är uppdelat på flera gånger.
Redan
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 18:30Det är vad F11-12 kör, och fler pass.
Det är vad F11-12 kör, och fler pass.
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 22:14Jag skulle säga att det är ungefär vad mamma kör. Det handlar om ca tre timmar på en vecka troligtvis lågintensivt. För flertalet friska människor är det knappast för mycket ens att börja med.
Jag skulle säga att det är ungefär vad mamma kör. Det handlar om ca tre timmar på en vecka troligtvis lågintensivt. För flertalet friska människor är det knappast för mycket ens att börja med.
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 09:26Jag skulle när som helst kunna cykla 7 mil eller längre, om väder och väglag tillåter det. Trotts att jag bara tränar spinning under vintern.
Men vad spelar det för roll vilken förmåga någon annan har? Om jag vore lika gammal som Lance Armstrong, borde
Jag skulle när som helst kunna cykla 7 mil eller längre, om väder och väglag tillåter det. Trotts att jag bara tränar spinning under vintern.
Men vad spelar det för roll vilken förmåga någon annan har? Om jag vore lika gammal som Lance Armstrong, borde
Quote from Lena O on 26 March 2011, 11:27Markku: Jag tror att du visst komma att klara av TdF, kanske inte på samma tid som LA men ändå 😉
Markku: Jag tror att du visst komma att klara av TdF, kanske inte på samma tid som LA men ändå 😉
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 14:25Du borde klara prologen.
Du borde klara prologen.
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 17:10Markku S,
Du och andra ger TS råd och du verkar ogilla att andra gör som du. Men den enda skillnaden är ju egentligen att andra kanske har en lite annan måttstock än din."Det är omöjligt för någon annan veta om 7 mil är för mycket är för lite för någon.
Markku S,
Du och andra ger TS råd och du verkar ogilla att andra gör som du. Men den enda skillnaden är ju egentligen att andra kanske har en lite annan måttstock än din.
"Det är omöjligt för någon annan veta om 7 mil är för mycket är för lite för någon.
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 12:55Lena, det låter som att du gör din första säsong som cyklist iom att du ställer denna frågan. Även om du rent fysiskt är väl förberedd och har tränat spinning osv så är spinningsadel och racersadel två helt olika saker att sitta på.
Lena, det låter som att du gör din första säsong som cyklist iom att du ställer denna frågan. Även om du rent fysiskt är väl förberedd och har tränat spinning osv så är spinningsadel och racersadel två helt olika saker att sitta på.
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 13:06cykla så länge det känns bra, och när det inte känns bra längre så cyklar du hem och tar en vilodag dagen efter, funkar fin fint för mig iaf 😉 fruktansvärt subjektivt och bra! det gillar vi!
cykla så länge det känns bra, och när det inte känns bra längre så cyklar du hem och tar en vilodag dagen efter, funkar fin fint för mig iaf 😉 fruktansvärt subjektivt och bra! det gillar vi!
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 13:25Jag håller med det som de flesta skriver, att du lugnt kan köra 7 mil i veckan. Det viktiga för att inte bli för sliten är att inte köra på för tunga växlar. Satsa på att få upp kadensen i början på säsongen.
Jag håller med det som de flesta skriver, att du lugnt kan köra 7 mil i veckan. Det viktiga för att inte bli för sliten är att inte köra på för tunga växlar. Satsa på att få upp kadensen i början på säsongen.