Quote from Guest on 12 September 2013, 17:05Jag har anmält mig till ett lopp förra veckan och idag fick jag fakturan hem, men jag har ännu inte fått ngt startbevis. Jag har fått mail om att de skickats, men ej fått de. Loppet är imorgon och man ska lämna in startbeviset på plats. Så min fråga är ko
Jag har anmält mig till ett lopp förra veckan och idag fick jag fakturan hem, men jag har ännu inte fått ngt startbevis. Jag har fått mail om att de skickats, men ej fått de. Loppet är imorgon och man ska lämna in startbeviset på plats. Så min fråga är ko
Quote from Funbeat user on 12 September 2013, 17:15Detta beror väldigt mycket på vilket lopp det är, men på de flesta loppen fungerar det ändå. Vill du underlätta så försök ta reda på ditt startnummer, så blir det lättare för arrangörerna att hitta.
Detta beror väldigt mycket på vilket lopp det är, men på de flesta loppen fungerar det ändå. Vill du underlätta så försök ta reda på ditt startnummer, så blir det lättare för arrangörerna att hitta.
Quote from Funbeat user on 12 September 2013, 17:18En dum fråga kanske: Har du kontaktat arrangörerna?
En dum fråga kanske: Har du kontaktat arrangörerna?