Quote from Guest on 9 March 2009, 15:10Dum som jag är så missade jag att jag ska fara till Grekland klockan 6 på morgonen dagen efter Midnattsloppet, så kommer inte kunna springa loppet helt enkelt!
Så nu säljer jag det för 250 kr (köpte som HSB medlem).
Det gäller för Midnattsloppet i Sthlm
Dum som jag är så missade jag att jag ska fara till Grekland klockan 6 på morgonen dagen efter Midnattsloppet, så kommer inte kunna springa loppet helt enkelt!
Så nu säljer jag det för 250 kr (köpte som HSB medlem).
Det gäller för Midnattsloppet i Sthlm
Quote from Funbeat user on 9 March 2009, 15:20Dagen efter ?, då är det väl bara att sova på planet ! Efter fjolårets lopp åkte jag till brorsan och drack öl ett par timmar sedan åkte jag ut till Arlanda och satte mig på ett plan till newark, fungerade alldeles utmärkt...
😉
Dagen efter ?, då är det väl bara att sova på planet ! Efter fjolårets lopp åkte jag till brorsan och drack öl ett par timmar sedan åkte jag ut till Arlanda och satte mig på ett plan till newark, fungerade alldeles utmärkt...
😉
Quote from Catharina Brattlin on 9 March 2009, 15:24Jag säger som Thomas; en perfekt uppladdning inför semestern. 😉
Jag drog till Tunisien tolv timmar efter att jag hade kutat ett halvmarathonlopp. Det gick alldeles utmärkt.
Men Du gör givetvis som Du själv känner för, Marie. 🙂
Jag säger som Thomas; en perfekt uppladdning inför semestern. 😉
Jag drog till Tunisien tolv timmar efter att jag hade kutat ett halvmarathonlopp. Det gick alldeles utmärkt.
Men Du gör givetvis som Du själv känner för, Marie. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 March 2009, 18:03Jo, det var så jag tänkte, tills alla skrek åt mig att det var en dum idé. Och förvisso. Skulle vara hemma runt halv 1-1 på natten, och vi ska åka hemifrån till arlanda senast 5 på morgonen.
Så, ger mig helt enkelt. Ska ju springa tjejmilen och Sthlm hal
Jo, det var så jag tänkte, tills alla skrek åt mig att det var en dum idé. Och förvisso. Skulle vara hemma runt halv 1-1 på natten, och vi ska åka hemifrån till arlanda senast 5 på morgonen.
Så, ger mig helt enkelt. Ska ju springa tjejmilen och Sthlm hal
Quote from Catharina Brattlin on 9 March 2009, 18:40Ok, blev lite orolig för att Du inte skulle få löptesta Dina lurviga på nåt lopp alls. 😉
Ok, blev lite orolig för att Du inte skulle få löptesta Dina lurviga på nåt lopp alls. 😉
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 18:39Det är väl inte tillåtet med namnändring i Midnattsloppet?
Det är väl inte tillåtet med namnändring i Midnattsloppet?
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 19:47Så länge man inte aktiverat sitt startbevis är det sas "namnlöst". Nej, det inte tillåtet med namnbyte.
Så länge man inte aktiverat sitt startbevis är det sas "namnlöst". Nej, det inte tillåtet med namnbyte.