Quote from Guest on 10 August 2011, 21:41Såg att man kan ändra namn på sitt startbevis på tävlingsdagen för en kostnad av 50 kr.
Om någon har anmält sig med inte kan starta kan jag betala de 50 kr + 200 kr i ersättning för problemet att ni tar er ner till startplatsen på lördag.
Då tjänar vi
Såg att man kan ändra namn på sitt startbevis på tävlingsdagen för en kostnad av 50 kr.
Om någon har anmält sig med inte kan starta kan jag betala de 50 kr + 200 kr i ersättning för problemet att ni tar er ner till startplatsen på lördag.
Då tjänar vi
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:51Hej Micke !
Jag tror nog att det fortfarande går att efteranmäla sig på Tävlingsdagen (då det inte är fullt för 5000 löpare) någon timme innan, vid tälten vid starten på Lilla Varvsgatan.
Lycka till.
Hej Micke !
Jag tror nog att det fortfarande går att efteranmäla sig på Tävlingsdagen (då det inte är fullt för 5000 löpare) någon timme innan, vid tälten vid starten på Lilla Varvsgatan.
Lycka till.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 23:08Det finns flera till salu på Blocket (runt 200).
/Dejk
Det finns flera till salu på Blocket (runt 200).
/Dejk
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 23:36Tjenare!
Tackar för svaren!
Får kolla blocket imorgon.
Tjenare!
Tackar för svaren!
Får kolla blocket imorgon.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 23:44Jag har en extra startbevis Micke du kan få GRATIS av mig.
Dessutom ett lågt Startnummer (8).
Då jag har blivit dubbelanmäld 😉
Men den är redan uthämtad.Skicka mig en Mail eller ring.
csabahamsik@hotmail.com 0708-30551eller någon annan. Först till kv
Jag har en extra startbevis Micke du kan få GRATIS av mig.
Dessutom ett lågt Startnummer (8).
Då jag har blivit dubbelanmäld 😉
Men den är redan uthämtad.
Skicka mig en Mail eller ring.
csabahamsik@hotmail.com 0708-30551
eller någon annan. Först till kv
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 09:07Hej!
Du har mail, telenummret fungerar ej?
//Mikael
Hej!
Du har mail, telenummret fungerar ej?
//Mikael
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 16:49Sorry, jag ser det nu att jag har missat en 2:a.
Men nu har Micke fått den.
Lycka till.
Sorry, jag ser det nu att jag har missat en 2:a.
Men nu har Micke fått den.
Lycka till.
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 20:08Massor av tack! Får nog pressa mig någon extra minut med det startnummert 😉
Massor av tack! Får nog pressa mig någon extra minut med det startnummert 😉