Quote from Guest on 10 May 2013, 10:39Hej!
Jag har fått förhinder och kommer inte att kunna springa. Säljer mitt startbevis!
Skicka privat meddelande vid intresse.
Hej!
Jag har fått förhinder och kommer inte att kunna springa. Säljer mitt startbevis!
Skicka privat meddelande vid intresse.
Quote from Christer Berg on 10 May 2013, 10:49...eller så kan du ta det här till Köp&Sälj-gruppen där det hör hemma (t+)
...eller så kan du ta det här till Köp&Sälj-gruppen där det hör hemma (t+)
Quote from Funbeat user on 10 May 2013, 12:07Visste inte att det fanns en sådan grupp. Tack för tipset!
Visste inte att det fanns en sådan grupp. Tack för tipset!
Quote from Funbeat user on 10 May 2013, 12:26Med Funbeats forumssystem där man endast ser och kan ta del av inlägg i grupper man personligen markerat som intressant ser jag ingen mening med det. Letade mig upp till översikten av grupper och ser att det finns en köp och sälj men att endast cirka 2500
Med Funbeats forumssystem där man endast ser och kan ta del av inlägg i grupper man personligen markerat som intressant ser jag ingen mening med det. Letade mig upp till översikten av grupper och ser att det finns en köp och sälj men att endast cirka 2500
Quote from Christer Berg on 10 May 2013, 12:31Niklas, är du måhända telefonförsäljare?
Niklas, är du måhända telefonförsäljare?
Quote from Funbeat user on 10 May 2013, 12:47Största gruppen har 124291 medlemmar, löpargruppen har 64345 vilket enligt högst ovetenskaplig logik ger att 50% av funbeats medlemmar är intresserade av löpning.
Köp och säljgruppen har 2460 medlemmar och därmed enligt ovanstående tankelogik 1230 löpare
Största gruppen har 124291 medlemmar, löpargruppen har 64345 vilket enligt högst ovetenskaplig logik ger att 50% av funbeats medlemmar är intresserade av löpning.
Köp och säljgruppen har 2460 medlemmar och därmed enligt ovanstående tankelogik 1230 löpare
Quote from Funbeat user on 10 May 2013, 13:17He he, bra tänkt där Niklas!
Jag låter även denna tråd kvarstå och hoppas på napp...
He he, bra tänkt där Niklas!
Jag låter även denna tråd kvarstå och hoppas på napp...
Quote from Funbeat user on 10 May 2013, 14:48Jahupp - en som tycker att Köp&Sälj är en dålig plats för en Köp&Sälj-annons, och en annan som vägrar följa ett ingånget avtal: http://www.goteborgsvarvet.se/Lopare/Mera-om-eventet/Vanliga-fragor/Namnbyte/
"Det finns folk till allt", som man säger...
Jahupp - en som tycker att Köp&Sälj är en dålig plats för en Köp&Sälj-annons, och en annan som vägrar följa ett ingånget avtal: http://www.goteborgsvarvet.se/Lopare/Mera-om-eventet/Vanliga-fragor/Namnbyte/
"Det finns folk till allt", som man säger...
Quote from Funbeat user on 10 May 2013, 15:12Jahupp, och så finns det vardagspoliser som slösar sin tid på att tramsa!
Det finns folk till allt, som man säger...
Jahupp, och så finns det vardagspoliser som slösar sin tid på att tramsa!
Det finns folk till allt, som man säger...
Quote from Funbeat user on 10 May 2013, 15:26Är det inte lika bra och posta i alla grupper? NI kan ju missa någon genom att bara posta här.
Är det inte lika bra och posta i alla grupper? NI kan ju missa någon genom att bara posta här.