Quote from Guest on 7 February 2014, 10:41Jag har köpt skor hos Startfitness ett par gånger och varit supernöjd. Det finns flera på marknaden och en av dem är Wiggles som jag sett andra skrivit mycket om. Jag var precis inne och kollade båda för att se om det var skillnad på pris. En Asics DS Tra
Jag har köpt skor hos Startfitness ett par gånger och varit supernöjd. Det finns flera på marknaden och en av dem är Wiggles som jag sett andra skrivit mycket om. Jag var precis inne och kollade båda för att se om det var skillnad på pris. En Asics DS Tra
Quote from Funbeat user on 7 February 2014, 10:51Jag har handlat på bägge ställena utan problem. Pris inklusive frakt brukar inte skilja mycket.
Om du hittar en produkt som skiljer mycket i pris så är det nog bara att låta plånboken styra.
Jag har handlat på bägge ställena utan problem. Pris inklusive frakt brukar inte skilja mycket.
Om du hittar en produkt som skiljer mycket i pris så är det nog bara att låta plånboken styra.
Quote from Linnea Olsson on 7 February 2014, 11:11På Startfitness är priset utan frakt (cirka 150SEK). Är det samma sak med priserna på Wiggle?
På Startfitness är priset utan frakt (cirka 150SEK). Är det samma sak med priserna på Wiggle?
Quote from Funbeat user on 7 February 2014, 11:36Wiggle brukar vara inkl frakt och Startfitness utan, jag brukar handla både löpoch cykelprylar hos båda och aldrig haft problem.
Däremot har Startfitness byt kurir nu så det tar 4-5dgr istället för 2-3 dgr, jag får numera åka till macken för att hämta, t
Wiggle brukar vara inkl frakt och Startfitness utan, jag brukar handla både löpoch cykelprylar hos båda och aldrig haft problem.
Däremot har Startfitness byt kurir nu så det tar 4-5dgr istället för 2-3 dgr, jag får numera åka till macken för att hämta, t
Quote from Funbeat user on 7 February 2014, 15:02Dra inte förhastade slutsatser om vilken som är billigast baserat på ETT par skors pris.
Wiggles och Startfitness priser är inte kopior av varandra. Ibland är den ena billigare och ibland den andra, dvs det lönar sig att kolla båda. Och som andra påpeka
Dra inte förhastade slutsatser om vilken som är billigast baserat på ETT par skors pris.
Wiggles och Startfitness priser är inte kopior av varandra. Ibland är den ena billigare och ibland den andra, dvs det lönar sig att kolla båda. Och som andra påpeka
Quote from Funbeat user on 7 February 2014, 16:21Har också handlat hos båda utan problem. Wiggle har prisgaranti också, så vill man prompt handla från dem och har hittat produkten billigare nån annan stans, kolla här:
http://www.wiggle.co.uk/sc/price-promise
Har också handlat hos båda utan problem. Wiggle har prisgaranti också, så vill man prompt handla från dem och har hittat produkten billigare nån annan stans, kolla här:
Quote from Funbeat user on 8 February 2014, 17:34Har beställt skor åt maken tre gånger på Wiggle och två gånger har de klantat sig. Men det handlar ju då om skor i storlek 49, Båda gångerna har det stått att det finns skor i lager i stor storlek, vi har beställt och sen har vi inte hört någt. Efter nån
Har beställt skor åt maken tre gånger på Wiggle och två gånger har de klantat sig. Men det handlar ju då om skor i storlek 49, Båda gångerna har det stått att det finns skor i lager i stor storlek, vi har beställt och sen har vi inte hört någt. Efter nån
Quote from Funbeat user on 14 February 2014, 19:03Handlade senast på Wiggle och hade råkat beställa 2 nummer för stora skor. En fördel då är att det är fri retur, det gäller ju då också om man inte är helt säker på att modell/storlek är rätt. Wiggle mailade en streckkod som jag tejpade på lådan och sedan
Handlade senast på Wiggle och hade råkat beställa 2 nummer för stora skor. En fördel då är att det är fri retur, det gäller ju då också om man inte är helt säker på att modell/storlek är rätt. Wiggle mailade en streckkod som jag tejpade på lådan och sedan
Quote from Funbeat user on 22 July 2014, 17:21Köpte en Camelback som jag provade och var missnöjd med (den passade inte) hos Wiggle. Jag skickade tillbaka den men de vägrar ta tillbaka den.
Orsak: jag har använt västen.
Hur testar man en ultraväst utan att ha den på sig?
Köpte en Camelback som jag provade och var missnöjd med (den passade inte) hos Wiggle. Jag skickade tillbaka den men de vägrar ta tillbaka den.
Orsak: jag har använt västen.
Hur testar man en ultraväst utan att ha den på sig?
Quote from Funbeat user on 22 July 2014, 17:25Det är skillnad på att ha använt och på att ha provat. Jag har provat skor hemma men inte sprungit i dem, kanske några steg inomhus. Sitter alla dekaler kvar och skon kan säljas igen har jag inte haft problem med Wiggle iaf. Har man använt/tagit bort märk
Det är skillnad på att ha använt och på att ha provat. Jag har provat skor hemma men inte sprungit i dem, kanske några steg inomhus. Sitter alla dekaler kvar och skon kan säljas igen har jag inte haft problem med Wiggle iaf. Har man använt/tagit bort märk