Quote from Guest on 28 September 2011, 11:33Hur långt efter första starten går man iväg om man är i sista startgruppen i Stockholm Marathon? De 6 h som loppet är öppet räknas väl från första start?
Hur långt efter första starten går man iväg om man är i sista startgruppen i Stockholm Marathon? De 6 h som loppet är öppet räknas väl från första start?
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 11:43Förra året när jag sprang startade de första 4 startgrupperna samtidigt och de sista 2 grupperna 10 minuter senare. Det skilde alltså inte jättemycket. Jag tror att man har 6 timmar på sig även i sista gruppen, men det är jag inte helt 100 på. För helt sä
Förra året när jag sprang startade de första 4 startgrupperna samtidigt och de sista 2 grupperna 10 minuter senare. Det skilde alltså inte jättemycket. Jag tror att man har 6 timmar på sig även i sista gruppen, men det är jag inte helt 100 på. För helt sä
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 12:01Ja, man ska kunna springa på 6 timmar även om man startar längst bak. Däremot dras repet på ett antal ställen på sista varvet så man får inte dragga för mycket på första halvan. Det finns farthållare som springer på 5:30 i jämn fart. Häng på dem om du kan
Ja, man ska kunna springa på 6 timmar även om man startar längst bak. Däremot dras repet på ett antal ställen på sista varvet så man får inte dragga för mycket på första halvan. Det finns farthållare som springer på 5:30 i jämn fart. Häng på dem om du kan
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 09:29Tack för info! 🙂
Letade på deras hemsida utan att hitta tiderna. Jag hade trott att det skulle vara större skillnad mellan startgrupperna, men är det bara 10 min så var det ju ingen panik. Är långt ifrån maratonform i nuläget men vill gärna genomföra ett
Tack för info! 🙂
Letade på deras hemsida utan att hitta tiderna. Jag hade trott att det skulle vara större skillnad mellan startgrupperna, men är det bara 10 min så var det ju ingen panik. Är långt ifrån maratonform i nuläget men vill gärna genomföra ett
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 16:12Jag tror målet stänger 6 timmar efter första start...
Jag tror målet stänger 6 timmar efter första start...
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 20:12Näääedå....kommer du bara in på Drottning Sofias väg bakom stadion så kan du känna dig säker....Kolla dom sista i mål förra året...ehe...
Näääedå....kommer du bara in på Drottning Sofias väg bakom stadion så kan du känna dig säker....Kolla dom sista i mål förra året...ehe...
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 16:07Alltså, officiellt så ska målet stänga 6 timmar efter. Men dom släpper väl på en stund till? När jag sprang 2009 så tror jag att sista löpare kom en kvart efter 6 timmar, och då startade alla samtidigt..
Men officiellt är det nog 6 timmar från första st
Alltså, officiellt så ska målet stänga 6 timmar efter. Men dom släpper väl på en stund till? När jag sprang 2009 så tror jag att sista löpare kom en kvart efter 6 timmar, och då startade alla samtidigt..
Men officiellt är det nog 6 timmar från första st