Quote from Mikaela Lexén on 9 March 2009, 21:49>Jonas
Du kan ändra starttid i mån av plats.
Är gruppen redan full ( =70 pers ) går det inte att byta till den.
>Jonas
Du kan ändra starttid i mån av plats.
Är gruppen redan full ( =70 pers ) går det inte att byta till den.
Quote from Funbeat user on 9 March 2009, 23:41Gazzah .: Jag kan väl inte bara ta mig en lapp. Är inte VR fullt redan?
Annars hade väl inte den här tråden skapats...
Sedan så har jag lite annat fokus på årets säsong än motionslopp, men när frun ska åka och jag ändå ska med upp så hade det kanske varit
Gazzah .: Jag kan väl inte bara ta mig en lapp. Är inte VR fullt redan?
Annars hade väl inte den här tråden skapats...
Sedan så har jag lite annat fokus på årets säsong än motionslopp, men när frun ska åka och jag ändå ska med upp så hade det kanske varit
Quote from Lena O on 10 March 2009, 00:11Jonas: Du missar min poäng. Måste du ha ett lapp för att åka runt Vättern just den dagen? Är det cykelförbud för alla som INTE har anmält sig till ett motionslopp som heter Vätternrunt? Vem kan hindra dig från att göra frugan sällskap? Att ta bullar och s
Jonas: Du missar min poäng. Måste du ha ett lapp för att åka runt Vättern just den dagen? Är det cykelförbud för alla som INTE har anmält sig till ett motionslopp som heter Vätternrunt? Vem kan hindra dig från att göra frugan sällskap? Att ta bullar och s
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 09:01Nu hajar jag vad du menade.
Tja, det är ju ett sätt. Då startar jag ju när jag vill.
Nu hajar jag vad du menade.
Tja, det är ju ett sätt. Då startar jag ju när jag vill.
Quote from Bengt Askerfelt on 10 March 2009, 09:58Jonas, du får starta i min grupp så kan jag ligga på rulle på dig tills vi kommit ikapp frugan 😉
Jonas, du får starta i min grupp så kan jag ligga på rulle på dig tills vi kommit ikapp frugan 😉
Quote from Lena O on 10 March 2009, 13:48Jonas: Ska du inte starta med Frugan?? (#)
Jonas: Ska du inte starta med Frugan?? (#)
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 22:13Oj... Vad ska jag svara på det...?
Oj... Vad ska jag svara på det...?
Quote from Bengt Askerfelt on 11 March 2009, 07:49Nej, Jonas ska starta med mig, sen kör vi ikapp hans fru med kompis och sen kör vi tre damer ifrån en förbryllad Jonas som inte riktigt förstod vad som hände.
Du kommer inte heller förstå vad som hände när du ser våra ryggar Gary. 😉
Nej, Jonas ska starta med mig, sen kör vi ikapp hans fru med kompis och sen kör vi tre damer ifrån en förbryllad Jonas som inte riktigt förstod vad som hände.
Du kommer inte heller förstå vad som hände när du ser våra ryggar Gary. 😉
Quote from Lena O on 11 March 2009, 11:43Jannike: Jo det är lugnt, jag förstår, jag har sett många VR Åkare under åren som vill skydda sina identitet genom att trycka ryggen upp mot fönstret när de sitter på bussen till Motala från Jönköping 😉
Jannike: Jo det är lugnt, jag förstår, jag har sett många VR Åkare under åren som vill skydda sina identitet genom att trycka ryggen upp mot fönstret när de sitter på bussen till Motala från Jönköping 😉
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 10:05Har man inte nummerlappen bak på Vättern Rundan...? 😉
Har man inte nummerlappen bak på Vättern Rundan...? 😉