Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelStartplatser till Vätternrundan?
You need to log in to create posts and topics.

Om man planerar riktigt bra, kan man stå i målet i Motala och få en fin racer för ett kanonpris! Ta skiten, jag ska aldrig mer cykla i hela mitt liv, sa hon och gav cykeln till mig för några få tusenlappar och dessutom på räntefri avbetalning!

Du skojar Anne Mari..?

Personligen skulle jag aldrig ha is i magen, att vänta med köp av startbevis till sista veckan..För min del är det VR, som är målet och tänk om jag inte skulle få tag i ngt startbevis.. Visar väderprognosen inför VR på dåligt väder

Jag fick ett skambud på min cykel i Karlsborg en gång, men jag sålde inte.

Hej på er.

"Visar väderprognosen inför VR på dåligt väder, så är chansen säkert större..bl a lär väl inte P.E starta då (om jag minns rätt?)"

Ja blir det "fulväder varning", då finns det minst ett billigt startbevis, för en sen start.

Vänligen

P.

Nåväl, jag kanske tänjde lite på sanningen för hon som cyklade VR var en arbetskamrat och jag orkade aldrig ta mig till Motala för att ta emot cykeln där... men citatet, priset och avbetalningen var daxens sanning :D.

Apropå VR, så har vi fått våra starttider nu...
Snart dags att besöka Raymond Bergmark´s hemsida och lägga upp strategin för loppet..nja, kanske inte riktigt än.

strategin är redan planerad, iaf i mitt huvud...

Den strategin är klar sedan 2 år.

Startade 00:04 förra året. Startar 1:40 iår. Förra året hittade jag aldrig några bra klungor. Endera svischade dom förbi i en rasande fart eller så körde jag om dom.
Hoppas på bättre tur i år. 🙂

Solen skiner ute och det ser underbart ut. Längtar jätte

>Personligen skulle jag aldrig ha is i magen, att vänta med köp av startbevis till sista veckan..För min del är det VR, som är målet och tänk om jag inte skulle få tag i ngt startbevis.

Kommer aldrig att hända. Ca 1500 kommer aldrig till start som anmält