Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelStarttid i VR - sen eller tidig - …
You need to log in to create posts and topics.

Start 2,02

22.38

05:50 har jag fått! och det är som grisen i säcker för mig då jag ska vingla runt sjön för första gången! men ska nog gå bra för att jag startar ungefär 05:00 när jag cyklar till jobbet

startar 00.00 så min man trodde inte att jag fått nån tid.. Det är ju nästan på väg att bli lite ljust redan då. Du kommer att få en bra resa! Lycka till

Hej Jag skall också cykla min första stora vätternrunda och har varit lite orolig över min starttid 00,40. Var på väg att byta min tid men efter tips så skall jag behålla tiden och njuta av min cykling (H) lycka till på vägarna landet runt

05:58, första gången...dax att skaffa cykel nu (H)

Egentligen är det redan för sent, men bättre sent än aldrig. Det brukar behövas rätt mycket provande och skruvande innan en ny cykel funkar riktigt bra. Börja med att kontrollera att allt sitter fast ordentligt.

för sent för vad? jag tänkte göra klassikern i år och då är vättern ett moment...cykling kommer troligen inte bli mitt största träningsintresse, men jag ska ge det en ärllig chans 🙂 självklart är det bäst att ha så många mil som möjligt i benen, men j

Hejsan,

Jag skall köra Vättern för första gången och har fått en väldigt sen starttid på 06:10.

Hoppas ju på att hitta lite schysta grupper att hänga på längs vägen, men då jag siktar på att köra på mellan 11-12 timmar är jag lite orolig att det bara ä

Magnus; vi startar 05.40 och åtminstone jag siktar utan att veta på ca 11-12 timmar. Vi kanske ses?! 🙂