Quote from Funbeat user on 24 June 2011, 17:11+1 Henrik. (t+)
+1 Henrik. (t+)
Quote from Funbeat user on 24 June 2011, 21:11Efter min första vätternrunda sov jag 12 timmar, körde en timmes bil och stannade och sov 6 timmar till.
I år klarade jag bara av att sova 3-4 timmar, åt sen och åkte hem (blev lite drygt 6 timmars vila från målgång). Tror att det är väldigt olika hur myc
Efter min första vätternrunda sov jag 12 timmar, körde en timmes bil och stannade och sov 6 timmar till.
I år klarade jag bara av att sova 3-4 timmar, åt sen och åkte hem (blev lite drygt 6 timmars vila från målgång). Tror att det är väldigt olika hur myc
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 13:51Det där funderar jag också på, jag är inne på att starta tidigare i nästa försök, men Jennys punkter 2&3 är inget jag ser fram emot ... Om man räknar med att ta ca femton timmar (förhopningsvis) & vill komma i mål medan barnen är vakna ...
Liksom Jenny rä
Det där funderar jag också på, jag är inne på att starta tidigare i nästa försök, men Jennys punkter 2&3 är inget jag ser fram emot ... Om man räknar med att ta ca femton timmar (förhopningsvis) & vill komma i mål medan barnen är vakna ...
Liksom Jenny rä
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 13:55Nej, det var lugnt på vägarna. Vi körde Fornåsavägen. Så gott som tomt på trafik. BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-confused004.gif
Nej, det var lugnt på vägarna. Vi körde Fornåsavägen. Så gott som tomt på trafik. BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-confused004.gif
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 13:58Vi kom dit runt 19 och tyckte inte det var så attans farligt med bilar. Vi fick parkering skapligt centralt och behövde bara trampa knappt 3-5 minuter från bilen till torget där vi hämtade nummerlappar.
Vi kom dit runt 19 och tyckte inte det var så attans farligt med bilar. Vi fick parkering skapligt centralt och behövde bara trampa knappt 3-5 minuter från bilen till torget där vi hämtade nummerlappar.
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 14:03Apropå att vara trafikduglig så tog det flera dygn innan gröten mellan öronen var borta. Jag skulle rekommendera vila i 4 dagar faktiskt. Jag körde buss på måndagen, och var fortfarande rejält dåsig trots att jag jobbade eftermiddag. Betydligt trögare sin
Apropå att vara trafikduglig så tog det flera dygn innan gröten mellan öronen var borta. Jag skulle rekommendera vila i 4 dagar faktiskt. Jag körde buss på måndagen, och var fortfarande rejält dåsig trots att jag jobbade eftermiddag. Betydligt trögare sin
Quote from Lena O on 25 June 2011, 14:25Jag är skapligt mycket piggare upp till 3 timmar efter målgången än efter 6 timmar
Jag är skapligt mycket piggare upp till 3 timmar efter målgången än efter 6 timmar
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 20:04Körde första gången i år och startade 00:24. Jag fick ligga och dra själv hela vägen till Karlsborg innan jag hittade en klunga med min hastighet. Körde i mål på 10.27. Jag tror att det hade varit lättare om jag startat senare att hitta en klunga med rätt
Körde första gången i år och startade 00:24. Jag fick ligga och dra själv hela vägen till Karlsborg innan jag hittade en klunga med min hastighet. Körde i mål på 10.27. Jag tror att det hade varit lättare om jag startat senare att hitta en klunga med rätt
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 17:20hur hittar man subgrupper o hamnar med samma starttid är sugen på sub 10.fanns det subgrupper från funbeat i år?
hur hittar man subgrupper o hamnar med samma starttid är sugen på sub 10.fanns det subgrupper från funbeat i år?
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 18:36Jag har startat strax efter 04:00 2 år i rad, och är mycket nöjd. Man hinner sova lite, och det är ljust när man startar.
Jag har startat strax efter 04:00 2 år i rad, och är mycket nöjd. Man hinner sova lite, och det är ljust när man startar.