Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelstarttid vätternrundan
You need to log in to create posts and topics.

12

+1 Henrik. (t+)

Efter min första vätternrunda sov jag 12 timmar, körde en timmes bil och stannade och sov 6 timmar till.
I år klarade jag bara av att sova 3-4 timmar, åt sen och åkte hem (blev lite drygt 6 timmars vila från målgång). Tror att det är väldigt olika hur myc

Det där funderar jag också på, jag är inne på att starta tidigare i nästa försök, men Jennys punkter 2&3 är inget jag ser fram emot ... Om man räknar med att ta ca femton timmar (förhopningsvis) & vill komma i mål medan barnen är vakna ...
Liksom Jenny rä

Nej, det var lugnt på vägarna. Vi körde Fornåsavägen. Så gott som tomt på trafik. BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-confused004.gif

Vi kom dit runt 19 och tyckte inte det var så attans farligt med bilar. Vi fick parkering skapligt centralt och behövde bara trampa knappt 3-5 minuter från bilen till torget där vi hämtade nummerlappar.

Apropå att vara trafikduglig så tog det flera dygn innan gröten mellan öronen var borta. Jag skulle rekommendera vila i 4 dagar faktiskt. Jag körde buss på måndagen, och var fortfarande rejält dåsig trots att jag jobbade eftermiddag. Betydligt trögare sin

Jag är skapligt mycket piggare upp till 3 timmar efter målgången än efter 6 timmar

Körde första gången i år och startade 00:24. Jag fick ligga och dra själv hela vägen till Karlsborg innan jag hittade en klunga med min hastighet. Körde i mål på 10.27. Jag tror att det hade varit lättare om jag startat senare att hitta en klunga med rätt

hur hittar man subgrupper o hamnar med samma starttid är sugen på sub 10.fanns det subgrupper från funbeat i år?

Jag har startat strax efter 04:00 2 år i rad, och är mycket nöjd. Man hinner sova lite, och det är ljust när man startar.

12