Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Finns det nånstans man kan se hur många som varit inne och läst på ens blogg?

Tja det vore ju en bra grej att veta om man finns till eller inte.!? Vad gäller dig Anna så finns du inte i mitt inre eftersom du ju mörkar med allt om dig själv. Jag säger inget negativt om det utan det är ju upp till var å en om man vill presentera sig.

Det var ju ett fantastiskt uttömmande svar, vilket jag tyvärr inte var särskilt hjälpt av. Tack ändå. Har nån annan ett mer relevant svar så vore det välkommet.

Nej, det finns ingen sådan funktion.

Kanske beror bristen på svar att man inte riktigt tänkt till och insett att du FRÅGAR om en sådan funktion finns, utan istället funderat på om en sådan funktion vore bra och sett detta inlägg som att du FÖRESLÅR att e

Hahaha Markus...kanoninlägg!? ...men ut å träna nu istället för att tjafsa på FunBeat....du har ju typ 100 tävlingar kvar i år...;););)

Anna: Nej, man kan som FunBeat-användare inte se hur många som läst ens blogg.

Möjligen har Olle nån bättre statistik att tillgå.

En tänkbar förbättring vore att som tillval kunna lägga till en liten betygsättare efter sin blogg så att den som läser ka

Helt riktigt Micke...men är man nu så där häftigt sugen på att få veta om alla 18 500 har läst ens så otroligt finslipade å underhållande blogg så kanske skulle man väl kunna fråga dom.??? Tja som ett litet avslut på bloggen. "Vore kul om du visade att du

Det känns lite märkligt att en fråga om en bloggfunktion genererar så dräpande svar från dig Kjell. Har ingen aning vad som var så provocerande med frågan. Men, övriga - tack för svar. Då har jag som relativt ny användare av Funbeat fått svar på att funkt

Jag tror (observera TROR) att vad Kjell försöker säga är att man nog får räkna med att antalet som läser ens blogg är ungefär så här:

BILD:http://site.despair.com/images/dpage/blogging03.jpg

eller möjligen så här:
BILD:http://ep.yimg.com/ca/I/demotivato

Anna, ta inte Kjells inlägg på så stort allvar, vi som känner honom/vant oss vid hans inlägg här på Funbeat, vet han är en skojfrisk herre och menar inget illa med det han skriver.

12