Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 14:26Nääää...jag menade ju verkligen inte nåt illa eller att såra dig Anna. Men det där med hemliga personer det står jag naturligtvis för å även rådet att man faktiskt kan efterlysa ett svar eller notering om man så önskar från den som läst min blogg. Tonen k
Nääää...jag menade ju verkligen inte nåt illa eller att såra dig Anna. Men det där med hemliga personer det står jag naturligtvis för å även rådet att man faktiskt kan efterlysa ett svar eller notering om man så önskar från den som läst min blogg. Tonen k
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 16:00Ursäka en okunnig ynglig, men menar verkligen Kjell att det enda sättet att lära sig nåt om en skribent är att läsa hennes presentation?
Jag har viss erfarenhet av kommunikation via datorer och det här med att alla skribenter skall ha ett eget litet nar
Ursäka en okunnig ynglig, men menar verkligen Kjell att det enda sättet att lära sig nåt om en skribent är att läsa hennes presentation?
Jag har viss erfarenhet av kommunikation via datorer och det här med att alla skribenter skall ha ett eget litet nar
Quote from Elias Engqvist on 29 September 2009, 17:21Dan jag TROR du missuppfattat. Jag tror Kjell menade om man spärrat så att andra inte kan se ens träning eller inte. Kjell är inte så bra på det här med data så han blandar lätt ihop begrepp och sånt...
Eller Kjelle?
Dan jag TROR du missuppfattat. Jag tror Kjell menade om man spärrat så att andra inte kan se ens träning eller inte. Kjell är inte så bra på det här med data så han blandar lätt ihop begrepp och sånt...
Eller Kjelle?
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 19:51Du har naturligtvis mycket rätt Christer... Men Anna har ju nu fått sitt svar av andra i tråden på ett mycket bra sätt och jag tycker att jag har bemött hennes åsikter om mina svar på vad jag anser vara på ett bra sätt....vet faktiskt inte vad Dan L (OM M
Du har naturligtvis mycket rätt Christer... Men Anna har ju nu fått sitt svar av andra i tråden på ett mycket bra sätt och jag tycker att jag har bemött hennes åsikter om mina svar på vad jag anser vara på ett bra sätt....vet faktiskt inte vad Dan L (OM M
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 21:23Jo, jag saknar beskrivning. Du noterar det med riktigt stora och fina bokstäver. Vågar jag tolka det som en garanti för att inget av mig finns i ditt inre?
Det jag var ute efter, jag kan inte motstå att svara på det, var att man faktiskt kan skaffa sig e
Jo, jag saknar beskrivning. Du noterar det med riktigt stora och fina bokstäver. Vågar jag tolka det som en garanti för att inget av mig finns i ditt inre?
Det jag var ute efter, jag kan inte motstå att svara på det, var att man faktiskt kan skaffa sig e