Quote from Guest on 8 April 2008, 10:14En sak som jag saknar lie på denna annars så fantastiska sida är att kunna få lite statistik på sina rundor. Kanske går det redan idag men jag har då inte kommit på hur.
Mer specifikt vad jag är ute efer är att kunna använda träningsrunda som kriterium n
En sak som jag saknar lie på denna annars så fantastiska sida är att kunna få lite statistik på sina rundor. Kanske går det redan idag men jag har då inte kommit på hur.
Mer specifikt vad jag är ute efer är att kunna använda träningsrunda som kriterium n
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 10:24Det var en bra idé! Gillas mkt här på denna sidan skärmen också 🙂
Det var en bra idé! Gillas mkt här på denna sidan skärmen också 🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 8 April 2008, 22:40Mycket bra idé tycker jag också. 🙂 Vore kul =)
Mycket bra idé tycker jag också. 🙂 Vore kul =)
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 22:52fantastisk bra ide
fantastisk bra ide
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 23:50kul idé
- - - jag älskar statistik
kul idé
- - - jag älskar statistik
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 09:39Va bra att det finns fler som gillar idén!
Som det är nu är det lite jobbigt (iaf för mig) att jämföra tider på rundor. "Hmm...den här rundan sprang jag väl någon gång i höstas...*leta leta*"
Visst, man skulle ha kunnat lägga in namnet på rundan i beskri
Va bra att det finns fler som gillar idén!
Som det är nu är det lite jobbigt (iaf för mig) att jämföra tider på rundor. "Hmm...den här rundan sprang jag väl någon gång i höstas...*leta leta*"
Visst, man skulle ha kunnat lägga in namnet på rundan i beskri
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 12:03Jag vill oxå ha!
Älskar statistiiiiiiik!
Jag vill oxå ha!
Älskar statistiiiiiiik!
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 21:31Det där är en jättebra funktion. Bland annat därför jag fortfarande bokför min träning i PC-programmet RunLog. Klickar man på graf-knappen så får man tiderna uppritade grafisk. Denna funktionen har funnits där i över 10år. När något program på webben klar
Det där är en jättebra funktion. Bland annat därför jag fortfarande bokför min träning i PC-programmet RunLog. Klickar man på graf-knappen så får man tiderna uppritade grafisk. Denna funktionen har funnits där i över 10år. När något program på webben klar
Quote from Olof Robertson on 11 April 2008, 22:26Leif: var får man tag i det programmet? 🙂
Leif: var får man tag i det programmet? 🙂
Quote from ellen olsson on 12 April 2008, 06:41Google is your friend:
http://pegasussoftware.com/runlog/
Google is your friend:
http://pegasussoftware.com/runlog/