Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 11:05Men helst vill man ju visa upp sin träning på Internet, så andra kan kommentera och beundra 🙂
Men helst vill man ju visa upp sin träning på Internet, så andra kan kommentera och beundra 🙂
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 16:17Vad lustigt! jag satt häomdan och tänkte att jag saknade en sådan funktion. Jag har nyligen börjat springa och innan har jag på sin höjd powerwalkat. nu vill jag ju se hur snabbt jag kunde gå en runda för att se och jämföra med mitt löpningsresultat...
Vad lustigt! jag satt häomdan och tänkte att jag saknade en sådan funktion. Jag har nyligen börjat springa och innan har jag på sin höjd powerwalkat. nu vill jag ju se hur snabbt jag kunde gå en runda för att se och jämföra med mitt löpningsresultat...
Quote from Olof Robertson on 12 April 2008, 18:24Visserligen borde det inte vara så svårt skapa ett liknande formulär i excel (#) Kanske skulle ge sig på ett försök.
Visserligen borde det inte vara så svårt skapa ett liknande formulär i excel (#) Kanske skulle ge sig på ett försök.
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 20:16du får ju inget GUI direkt då...
du får ju inget GUI direkt då...
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 21:35tycker jag med
tycker jag med
Quote from Olof Robertson on 13 April 2008, 01:08Jag är helt lost - GUI? Vad är det? *tänker så det knakar*
Jag är helt lost - GUI? Vad är det? *tänker så det knakar*
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 09:05Alltså du får ju inget trevligt, anpassat Interface genom Excel. Visst du kan ju mappa tiderna till en summersflik eller nåt... men du kan ju aldrig erhålla samma användervänlighet som hos en applikation - online eller offline
Alltså du får ju inget trevligt, anpassat Interface genom Excel. Visst du kan ju mappa tiderna till en summersflik eller nåt... men du kan ju aldrig erhålla samma användervänlighet som hos en applikation - online eller offline
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 09:44Det beror ju på vilka kunskaper i Excel man har. Jag har sett excelark som är snyggare än det där ovan (där man knappt ser att det är excel). Fast det tar ju en vecka att pilla ihop nåt sånt kanske :D.
Det beror ju på vilka kunskaper i Excel man har. Jag har sett excelark som är snyggare än det där ovan (där man knappt ser att det är excel). Fast det tar ju en vecka att pilla ihop nåt sånt kanske :D.
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 09:52GUI = grafiskt användarinterfejs
GUI = grafiskt användarinterfejs
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 12:16Guiiii? Är det inte en smak man har innan man spottar ut, typ Fluor?
Guiiii? Är det inte en smak man har innan man spottar ut, typ Fluor?