Quote from Guest on 17 March 2011, 13:24Har inte varit och sprungit i Ursvik eller på Hellas på länge. Får besök från kontinenten som jag tänkte ta ut på en runda i helgen. Hur ser Ursviks 10 och 15 respektive Hellas 10 ut ur snö-/isperspektiv? Behövs dubbar på skorna?
Håkan
Har inte varit och sprungit i Ursvik eller på Hellas på länge. Får besök från kontinenten som jag tänkte ta ut på en runda i helgen. Hur ser Ursviks 10 och 15 respektive Hellas 10 ut ur snö-/isperspektiv? Behövs dubbar på skorna?
Håkan
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 13:34Sprang Ursvik 10km i lördags (12/3) och det var ett tjock och packat snötäcke, broddar behövs helt klart. Där 15km korsade min väg såg det inte för kul ut, iom att snön inte blivit plattad av skoter så är nog risken för vrickningar uppenbar. Fast det är j
Sprang Ursvik 10km i lördags (12/3) och det var ett tjock och packat snötäcke, broddar behövs helt klart. Där 15km korsade min väg såg det inte för kul ut, iom att snön inte blivit plattad av skoter så är nog risken för vrickningar uppenbar. Fast det är j
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 13:38Det verkar iaf som om de har slutat spåra för skidor i Ursvik, så det är ok att springa där ur den aspekten. Däremot ligger nog snötäcket kvar ett tag till i de flesta slingorna, det verkar ju ta ett tag för snön att försvinna i år.
Det verkar iaf som om de har slutat spåra för skidor i Ursvik, så det är ok att springa där ur den aspekten. Däremot ligger nog snötäcket kvar ett tag till i de flesta slingorna, det verkar ju ta ett tag för snön att försvinna i år.
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 17:27Kanske man kan ana sig till att Hellas 10km är ett vitt täcke också :)! Frågan är ju bara om det är packad snö eller blåis...
Kanske man kan ana sig till att Hellas 10km är ett vitt täcke också :)! Frågan är ju bara om det är packad snö eller blåis...
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 14:55Jag sprang 15km igår kväll. Och jag rekommenderar det!
Men man ska inte tro att man ska ut på en finrunda. Man får tänka på att man inte tränar löpning i snabb fart. Och istället tänka på att det ger resultat som bålstabilitet, löpstyrketräning och dyli
Jag sprang 15km igår kväll. Och jag rekommenderar det!
Men man ska inte tro att man ska ut på en finrunda. Man får tänka på att man inte tränar löpning i snabb fart. Och istället tänka på att det ger resultat som bålstabilitet, löpstyrketräning och dyli
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 15:28(t+) för Jakob. Så tänker/agerar en löpare!
(t+) för Jakob. Så tänker/agerar en löpare!