Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStatus Vrinnevi Nkpg?
You need to log in to create posts and topics.

Nån av er norrköpingsbor som vet hur det är i spåren uppe i Vrinnevi? Is, lerigt....? Tjalve startar ju sin Vårrusträning på måndag och jag har svårt att bestämma mig om jag ska ta bilen till jobb på måndag och vara med eller ej... Är det _för_ trist unde

Jag sprang gula spåret idag. Skulle gissa att ca 90 - 95 procent är barmark, resten mjuk snö/is. Visst var det lite lerigt (skorna står i badkaret i väntan på rengöring) men inte alls så farligt. Det var
jättehärligt att springa där på fm. såg en annan s

Tack snälla för den uppdateringen! Har inte sprungit där så många gånger så; är gula spåret det som är strax över 5 km?

Ja, jag fick 5,28 km på min klocka.

Var står det om Vårrusträning med Tjälve? Tror knappt jag åker dit för det, men nyfiken?

"Var står det om Vårrusträning med Tjälve?"
Fick en lapp tillsammans med inbjudan till Vårruset. De kommer att ha nivåbaserad träning inför Vårruset varje måndag mellan kl 18-19 med start imorgon och fram tills den 9 Maj.
Eftersom jag ändå jobbar i Nkpg s

OK, då har jag nog råkat slänga den lappen ... Däremot lär jag väl plåga mig med Akele framöver, lite närmare.

I veckans mail skrev Göran B (som jobbar med Tjalves orienteringssektion) såhär:

"VÅR RUSET-TRÄNING under april-maj
Sex måndagar kl 18:00-19:00 från Tjalvegården med start 4/4 (tom 9/5). Fyra ledarledda grupper med olika tempon på 5 km-spåret.

Alla Vå

"bara kul om det kan bli riktigt många på första träningen."

Det kunde det! 🙂 Iaf tyckte _jag_ att vi var många!