Quote from Guest on 23 August 2012, 15:36Efter första dagen på årets BAMM70 där det var en hel del uppför, samt en lång passage upp på 2 glaciärer insåg jag att ett par stavar hade suttit fint. Såg alla möjliga varianter, folk med 1 stav och de med skidstavar men funderare inte mer än så just då
Efter första dagen på årets BAMM70 där det var en hel del uppför, samt en lång passage upp på 2 glaciärer insåg jag att ett par stavar hade suttit fint. Såg alla möjliga varianter, folk med 1 stav och de med skidstavar men funderare inte mer än så just då
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 15:46Om du ska göra kaos med dem: Biltema har helt okej stavar för typ 150 :-
http://www.biltema.se/sv/Fritid/Sport/Traning/Gangstavar-kolfiber-37007/Kortare grejer som typ ÅEC där du inte fäller ihop så ofta får du ner vikten mest på att köra vanliga stela
Om du ska göra kaos med dem: Biltema har helt okej stavar för typ 150 :-
http://www.biltema.se/sv/Fritid/Sport/Traning/Gangstavar-kolfiber-37007/
Kortare grejer som typ ÅEC där du inte fäller ihop så ofta får du ner vikten mest på att köra vanliga stela
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 16:03Topp Frida tack !
Ska köpa mig ett par biltema pinnar och testa i Åre i slutet på oktober. Tills dess ska jag fundera på fastsättningsanordning deluxe, sen ta patent på den och bli rik som Jonas Colting !
Topp Frida tack !
Ska köpa mig ett par biltema pinnar och testa i Åre i slutet på oktober. Tills dess ska jag fundera på fastsättningsanordning deluxe, sen ta patent på den och bli rik som Jonas Colting !
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 16:17Och om du köper teleskopstavar framöver så ska det vara med "knäpp"spännen och inte vrid-spännen, såna är det tydligen bara lätt att vrida sönder alt. så håller det inte 🙂
Och om du köper teleskopstavar framöver så ska det vara med "knäpp"spännen och inte vrid-spännen, såna är det tydligen bara lätt att vrida sönder alt. så håller det inte 🙂
Quote from Elias Engqvist on 23 August 2012, 17:14Det sistnämnda äger sin riktighet - vred sönder en i somras!
Det sistnämnda äger sin riktighet - vred sönder en i somras!