Quote from Guest on 6 June 2010, 10:45Hur går man vidare från motionslopp till riktiga tävlingar. de där med klubbtillhörighet och licenser vet ja om men finns de några "nybörjar klasser" inom landsvägscyklingen ? eller är de herrar elit som gäller med en gång? jag är 33 år. tänkte de kunde
Hur går man vidare från motionslopp till riktiga tävlingar. de där med klubbtillhörighet och licenser vet ja om men finns de några "nybörjar klasser" inom landsvägscyklingen ? eller är de herrar elit som gäller med en gång? jag är 33 år. tänkte de kunde
Quote from ellen olsson on 6 June 2010, 10:55Sportklass
Sportklass
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 11:18Sportklass! låter ju bra kanske lite svårt att svara på men va är de för nivå/klass på dessa deltagare? rätt blandat kan ja tänka mig men på ett ungefär? snitthastighet på ett lopp? hur långa är loppen! vilka lopp kan rekomenderas!
Sportklass! låter ju bra kanske lite svårt att svara på men va är de för nivå/klass på dessa deltagare? rätt blandat kan ja tänka mig men på ett ungefär? snitthastighet på ett lopp? hur långa är loppen! vilka lopp kan rekomenderas!
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 11:27Du kan ju köra veteran klass också.
Du kan ju köra veteran klass också.
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 11:41Veteranklass? men består inte dessa av ett gäng "avdankade" elitcyklister? 🙂
Veteranklass? men består inte dessa av ett gäng "avdankade" elitcyklister? 🙂
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 12:35Det finns allt i vet klassen.
Det finns allt i vet klassen.
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 13:45Du bör fokusera på annat än snittfarten under tävlingar.
Du bör fokusera på annat än snittfarten under tävlingar.
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 19:04Jaså trodde de var det som var de viktigaste...
Jaså trodde de var det som var de viktigaste...
Quote from ellen olsson on 6 June 2010, 19:09Det är den som kommer först över mållinjen som vinner.
Det är den som kommer först över mållinjen som vinner.
Quote from ellen olsson on 6 June 2010, 19:09*suck*
*suck*