Quote from Guest on 19 August 2009, 09:14Springer på yttersidan av foten, har problem med ont i höft och knän. Detta påverkar antar jag!? Vad göra?
Springer på yttersidan av foten, har problem med ont i höft och knän. Detta påverkar antar jag!? Vad göra?
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 09:24Om du inte springer extremt mycket på utsidan tror jag inte det behöver finnas något samband. Det är fullt naturligt att springa mest på utsidan.
Om du inte springer extremt mycket på utsidan tror jag inte det behöver finnas något samband. Det är fullt naturligt att springa mest på utsidan.
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 11:38Det naturliga löpsteget är att landa mjukt rullande på utsidan av bakre delen av foten (skall inte läsas: dunka i hälen) och rulla framåt snett över mellanfoten på ett sådant sätt att man slutligen rullat över till insidan av främre delen av foten och skj
Det naturliga löpsteget är att landa mjukt rullande på utsidan av bakre delen av foten (skall inte läsas: dunka i hälen) och rulla framåt snett över mellanfoten på ett sådant sätt att man slutligen rullat över till insidan av främre delen av foten och skj
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 16:38Ok...ja då framstår jag ju inte som helt onormal. Men det stör mig att jag får väldigt ont i höger höft....försöker komma på varför det är så....men men får prova mig fram...
Ok...ja då framstår jag ju inte som helt onormal. Men det stör mig att jag får väldigt ont i höger höft....försöker komma på varför det är så....men men får prova mig fram...
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 16:52Jag får ont i höften och utisda knä ibland (även motsatt ljumske kan det kännas i), och då är det för att ena bäckenhalvan är roterad och låst. Låter värre än det är, men det är inte helt ovanligt bland oss tjejer. Inte svårt att få mobiliserat till rätt
Jag får ont i höften och utisda knä ibland (även motsatt ljumske kan det kännas i), och då är det för att ena bäckenhalvan är roterad och låst. Låter värre än det är, men det är inte helt ovanligt bland oss tjejer. Inte svårt att få mobiliserat till rätt
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 18:49Det är en rätt bra ide att rimligt regelbundet besöka en naprapat för en allmän service och kontroll.
Och - nej, jag är inte naprapat själv. Bara en nöjd besökare.
Det är en rätt bra ide att rimligt regelbundet besöka en naprapat för en allmän service och kontroll.
Och - nej, jag är inte naprapat själv. Bara en nöjd besökare.
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 12:43Har haft mmkt problem med låsningar...så bra tips, det kna mkt väl bero på det! Ska genast göra en check! På tal om skor så har jag införskaffat ett par som ska vara bra för mig, så jag hoppas inte det är skona det beror på....
Har haft mmkt problem med låsningar...så bra tips, det kna mkt väl bero på det! Ska genast göra en check! På tal om skor så har jag införskaffat ett par som ska vara bra för mig, så jag hoppas inte det är skona det beror på....