Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatStegräknarbonus!?!
You need to log in to create posts and topics.

12

Ok...det finns säkert många frågor om detta..men jag hittar inte dem nu! Min fråga är hur och vad är "Stegräknarbonus"!?! Vart registrerar man det och hur funkar det!?!

Tack på förhand! 🙂

Stegräknarbonus är ju en av alla de träningstyper som finns att registrera. Jag använde det förra året för att ragga antalet steg/dag.

Som sagt så reggar du det under "Registrera träning".
Det används väl mest av de som har någon form av steg-utmaning via jobbet.
Vi fick för ett par veckor sedan stegräknare på jobbet och ska innan maj månads utgång ha gått 30 mil (om jag inte minns fel)

Jag har också funderat på det där ordet. Jag tror det är "bonus" jag hakar upp mig på. Vadå bonus? Om det hette stegräknarsteg (eller något sådant) kunde jag lättare förstå det.

Jo jag har också reagerat på ordet "bonus".

Nu gissar jag bara men viktväktarna hade en period då de gillade ordet "bonus". (det kanske de fotfarande gör?) Formuleringen kanske kommer därifrån?
Stegräknarsteg låter som en bättre formulering.

Bonus det är väl det som dom åldriga finansvalparna sysslar med...hehe.
Själv så håller vi på jobbet på med stegräkning å är med i tappa.se. Kul grej å vi ska gå tillsammans till Prag...(Sen blir det väl flyg hem...?!) Gå gärna in på tappa.se å läs om der

Man skulle ju kunna kalla det för bara stegräkning eller så... Bonus är ett konstigt ord i sammanhanget. Å andra sidan finns det andra detaljer än ordval att lägga min energi på!

Jag tyckte det var mycket praktiskt, högsta chiefen har gått ut med en tävl

Jag undrade också vad det innbar, men har nu hittat ett användningområde för det. Jag reggar tiden jag står (ofta framför TV-n) och utför diverse stegkombinationer och hopp. (Det ser antagligen inte så snyggt ut, för sambon går oftast därifrån då:-) )Dett

Rätt naturligtvis Helena..!?..så där håller jag på hela tiden här hemma å på busshållplatsen å fram å åter till affären etc,etc,etc....Nu e ja ju en Streakare oxså så ibland blir det typ snabbjogging mellan dom där så otroligt viktiga platserna i ens liv.

12