Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 12:59Som jag har fattat det där med "bonus" i ordet stegräknarbonus så är det väl så att du kan registrera ett visst antal minuter träning för ett visst antal steg om du vill. Bonusträningsminuter alltså. Vet inte om det är någon som gör så, men det är väl rim
Som jag har fattat det där med "bonus" i ordet stegräknarbonus så är det väl så att du kan registrera ett visst antal minuter träning för ett visst antal steg om du vill. Bonusträningsminuter alltså. Vet inte om det är någon som gör så, men det är väl rim
Quote from Magnus Gelang on 3 April 2009, 13:36Nja så har jag aldrig gjort. Däremot har jag gjort tvärtom, räknat om annan träning till steg. T.ex 30 minuters simning eller 45 minuter gympa. Aktiviteter där det inte funkar så bra att ha stegräknaren på sig 🙂
Nja så har jag aldrig gjort. Däremot har jag gjort tvärtom, räknat om annan träning till steg. T.ex 30 minuters simning eller 45 minuter gympa. Aktiviteter där det inte funkar så bra att ha stegräknaren på sig 🙂
Quote from Jonas Täng on 3 April 2009, 15:37Årets stegtävling på jobbet medger inte sådana omräkningar utan det är bara faktiska steg på stegräknaren som får vara med. Så de andra ska ha en chans (H)
Årets stegtävling på jobbet medger inte sådana omräkningar utan det är bara faktiska steg på stegräknaren som får vara med. Så de andra ska ha en chans (H)
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 19:02Tack för chansen Sara....den ska vi naturligtvis ta på rotvall.!!??...annars är vi väl stekta typ...Jag kör också bara typ normala steg å dom där omräkningstabellerna dom liknar ju ingenting tycker jag. Innebandy 130 minuter a 200 steg å jag lirar målvakt
Tack för chansen Sara....den ska vi naturligtvis ta på rotvall.!!??...annars är vi väl stekta typ...Jag kör också bara typ normala steg å dom där omräkningstabellerna dom liknar ju ingenting tycker jag. Innebandy 130 minuter a 200 steg å jag lirar målvakt
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 10:40Precis som många andra var det "bonusen" jag haka upp mig på...eller ville åt hehe 😉 men förstår "konseptet" nu!
Precis som många andra var det "bonusen" jag haka upp mig på...eller ville åt hehe 😉 men förstår "konseptet" nu!