Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 08:54En fråga=En tråd, snabbt svar.
Ny fråga=en tråd, snabbt svar.Man kan inte börja vidarutveckla frågorna med nya frågor eftersom jag inte klarar en massa nya frågor utan att blanda ihop vem som svarar på vilken fråga och sedan ska jag fundera på om synaps
En fråga=En tråd, snabbt svar.
Ny fråga=en tråd, snabbt svar.
Man kan inte börja vidarutveckla frågorna med nya frågor eftersom jag inte klarar en massa nya frågor utan att blanda ihop vem som svarar på vilken fråga och sedan ska jag fundera på om synaps
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 09:17Då får David starta en egen tråd med sina putslustiga kommentarer. Är det något som är sk OT är det väl ditt första inlägg i denna tråd.
Då får David starta en egen tråd med sina putslustiga kommentarer. Är det något som är sk OT är det väl ditt första inlägg i denna tråd.
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 10:21>På livsvinst.se får man den dessutom till marknadens lägsta pris
Om man tycker att 325:- är billigare än 279:- så är det marknadens lägsta pris, annars finns det faktiskt billigare:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=200169
>På livsvinst.se får man den dessutom till marknadens lägsta pris
Om man tycker att 325:- är billigare än 279:- så är det marknadens lägsta pris, annars finns det faktiskt billigare:
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 11:11Får man den hemsänd och är det inklusive frakt? Det får man på livsvinst.
Även solen har sina fläckar, jag kan också ta miste.
Får man den hemsänd och är det inklusive frakt? Det får man på livsvinst.
Även solen har sina fläckar, jag kan också ta miste.
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 11:50Ja, 279:- är också inklusive frakt, jag menade inte att vara petig eller något men jag har en tendens att kolla det mesta på någon jämföringssajt (och jag har sett många rekommendera just Livsvinst som billigast)
Ja, 279:- är också inklusive frakt, jag menade inte att vara petig eller något men jag har en tendens att kolla det mesta på någon jämföringssajt (och jag har sett många rekommendera just Livsvinst som billigast)
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 12:56Det finns en Köp&Sälj grupp.
Det finns en Köp&Sälj grupp.
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 15:14men David då 😉 Inte reta upp den redan uppretade mobben (H:)
men David då 😉 Inte reta upp den redan uppretade mobben (H:)
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 17:00325 är mycket billigare än 399, som är pris i butik. Och det var inte meningen att verka som jag tog illa upp för ditt svar Tomas! 🙂
325 är mycket billigare än 399, som är pris i butik. Och det var inte meningen att verka som jag tog illa upp för ditt svar Tomas! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 09:43Ingen fara, jag känner bara ibland att man kan framstå som Wesserbisser trots att man bara försöker hjälpa till (och kanske få in lite humor i det hela)
Ingen fara, jag känner bara ibland att man kan framstå som Wesserbisser trots att man bara försöker hjälpa till (och kanske få in lite humor i det hela)