Quote from Magnus Gelang on 6 January 2008, 20:20Egentligen är steglängden helt ointressant, för den använder jag bara för att kunna få till ett sätt att omvandla det till km. Bara för att kunna få till ett mål av det, eftersom man ej kan ha repetitioner som mål. Grejen är att om jag då har omvandlat de
Egentligen är steglängden helt ointressant, för den använder jag bara för att kunna få till ett sätt att omvandla det till km. Bara för att kunna få till ett mål av det, eftersom man ej kan ha repetitioner som mål. Grejen är att om jag då har omvandlat de
Quote from Camilla Höög on 6 January 2008, 23:31Jo, jag fattar, men jag skulle nog tycka att det var kul att få upp så korrekt antal kilometer som möjligt för statistiken 🙂
Jo, jag fattar, men jag skulle nog tycka att det var kul att få upp så korrekt antal kilometer som möjligt för statistiken 🙂
Quote from Magnus Gelang on 7 January 2008, 11:13Nej för mig är det stegen som är viktiga 🙂
Nej för mig är det stegen som är viktiga 🙂
Quote from Lena Bjerlöw on 7 January 2008, 13:59Om det _bara_ är stegantalen som är det viktiga, är det väl lättast att sätta 1 steg = 1 meter? Då kan du ju lätt se hur många steg du tagit, utan att hålla på att räkna om hela tiden. Det blir ju fel i km då, men om du bortser från det (det blir ju lite
Om det _bara_ är stegantalen som är det viktiga, är det väl lättast att sätta 1 steg = 1 meter? Då kan du ju lätt se hur många steg du tagit, utan att hålla på att räkna om hela tiden. Det blir ju fel i km då, men om du bortser från det (det blir ju lite
Quote from Camilla Höög on 7 January 2008, 14:03Om man är ointresserad av att få fram ett korrekt statistik med sträcka, hastighet etc. så är det helt klart enklast att sätta 1 meter/steg.
Om man är ointresserad av att få fram ett korrekt statistik med sträcka, hastighet etc. så är det helt klart enklast att sätta 1 meter/steg.
Quote from Magnus Gelang on 7 January 2008, 14:24Ja det har ni ju rätt i. Att jag valde 74 cm var nog bara att jag vet att jag har den steglängden när jag går raska promenader. Men sätta 1 m är ju klart enklare ju. Tack för input i min förvirrade skalle 🙂
Ja det har ni ju rätt i. Att jag valde 74 cm var nog bara att jag vet att jag har den steglängden när jag går raska promenader. Men sätta 1 m är ju klart enklare ju. Tack för input i min förvirrade skalle 🙂
Quote from Funbeat user on 7 January 2008, 14:53Jag registerar stegen genom att skriva in Gång/Promenad 0min X repetitioner (för stegen) och sen Steg som kommentar, du kan kolla min kalender om du vill
Jag registerar stegen genom att skriva in Gång/Promenad 0min X repetitioner (för stegen) och sen Steg som kommentar, du kan kolla min kalender om du vill
Quote from Magnus Gelang on 7 January 2008, 19:55Ja fast man kan inte göra repetitioner som mål. Jag vill gärna kunna få ett mål av detta med stegen och då tänkte jag använda km. Jag anger aldrig strecka för nån annan träning så det är ingen risk att de krockar heller 🙂
Ja fast man kan inte göra repetitioner som mål. Jag vill gärna kunna få ett mål av detta med stegen och då tänkte jag använda km. Jag anger aldrig strecka för nån annan träning så det är ingen risk att de krockar heller 🙂